Oferta Educativa‎ > ‎

CFGS Tècnic superior en educació infantil

Estàs interessat en els nostres estudis?
Demana més informació a: www.escolapiafp.cat

QUÈ OFERIM?: Et formem com a Professional de l’Educació
El nostre CFPS d'Educació Infantil et permetrà treballar com a educador amb els infants en diferents àmbits:
  • En el primer cicle d'educació infantil, sota la supervisió d'un mestre/a.
  • En institucions i/o en programes específics de treball amb infants de 0 a 6 anys en situació de risc social.
  • En programes o activitats d'oci i temps lliure infantil: ludoteques, cases de cultura, biblioteca, centres educatius, etc.
Atenció personalitzada
Oferim una atenció personalitzada mitjançant tutories individuals que ens permetin donar una orientació acadèmica i professional, amb el suport del departament d’orientació psicopedagògica.
Reflexions, xerrades, activitats i sortides culturals. Opció de participar en activitats de voluntariat.

L’Escola de sempre, formant-te com a Professional de l’Educació
La nostra experiència com a Escola d’Educació Infantil i Primària, ens permet adaptar els estudis a la realitat educativa.

Anglès i altres llengües
El cicle compta amb un mòdul formatiu d’anglès orientat a incorporar la llengua anglesa a la didàctica amb els infants. Al mateix temps et permetrà avançar en el teu nivell de coneixement de la llengua.

Educació Física i Psicomotricitat (1r curs) i Educació Musical i Plàstica 2n curs)
Ampliem els continguts del mòdul d’Expressió i Comunicació:
  • Realitzaràs tallers pràctics amb els infants de la pròpia escola, a l’aula de música, de plàstica i a la sala de psicomotricitat.
  • Adquiriràs coneixements elementals per tocar la guitarra, tot adaptant-la a l’animació infantil.

Formació virtual
Per tal de flexibilitzar l’horari, alguns dels mòduls professionals s’imparteixen amb formació virtual a distància.

Formació en centres de treball (FCT)
Al llarg del segon curs, el cicle incorpora un període de pràctiques en empreses del sector.

Col·laboració amb empreses
L’escola manté contactes amb empreses del sector que col·laboren amb nosaltres aportant la seva experiència mitjançant xerrades i tallers pràctics.

Continguts i Organització del Curs

CURS DE MONITOR/A. ADHARA I EP SANT ANTONI
Curs enfocat a persones que els interessa l’educació i dinamització d’infants i joves dins l’àmbit del lleure.
Amb la realització del curs s’obté un diploma expedit pel Departament de Joventut, de la Generalitat, tenint un reconeixement dins del mercat laboral estatal i europeu.
La nostra escola té una llarga tradició en el món del voluntariat compromès. Els nostres cursos, per tant tenen un alt omponent de lleure educatiu i altruista.

DESTINATARIS
Alumnes del Cicle Formatiu, Tècnic Superior en educació Infantil, desenvolupat a Escola Pia Sant Antoni.

TITULACIÓ
Carnet i diploma de Monitor/a de lleure infantil i juvenil, reconegut per la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya.

PREU reduït i especial pels alumnes del Cicle.

ESTRUCTURA DEL CURS
El curs es desenvoluparà durant el darrer trimestre del primer curs i durant el
primer trimestre del segón curs del Cicle Formatiu.
110h de classes presencials
15h de treball a distància
160h de pràctiques
25h de memòria final