Notícies‎ > ‎

Notícies generals escola

Les PAU

29 de juny 2018, 0:02 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 29 de juny 2018, 0:03 ]

Donem l'enhorabona a tots els alumnes de l'escola que han superat les PAU.

Volem felicitar especialment  Oriol Paricio Juan, Iria Soriano Martin i Martí Sidro Inglés per haver aconseguit una mitjana d'excel·lent.

Desitgem a tots els alumnes molta sort en la nova etapa.

5è de Primària a la platja de Vilanova

25 de juny 2018, 9:08 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 25 de juny 2018, 9:08 ]

Els alumnes de 5è han pogut gaudir d'un final de trimestre passat per aigua. La platja de Vilanova i la Geltrú s'ha convertit en un espai lúdic que ha ajudat a passar millor la calor d'aquests darrers dies de classe. Jocs de sorra, esports de platja i uns bons banys han acompanyat els darrers dies de curs.

4t de Primària: convivències a Cal Gort

22 de juny 2018, 12:55 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 22 de juny 2018, 12:55 ]

Els nens i les nenes de 4t de Primària han encarat el final de curs marxant de convivències a Cal Gort, una casa pairal de la Pobla de Cèrvoles que ha fet les delícies de l'alumnat. Conèixer un paisatge i un ecosistema diferent a l'habitual, en companyia de companys/es i mestres ha estat una gran experiència.

6è de Primària: Colònies a Camprodon

22 de juny 2018, 12:22 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 22 de juny 2018, 12:23 ]

Les noies i els nois de 6è de Primària han gaudit d'uns dies espectaculars a Camprodon. Convivència, esport i aventura s'han combinat a la perfecció en un paisatge incomparable. Molt possiblement, la millor cloenda a un llarg curs. Us desitgem el millor en la nova etapa!

Infantil: aniversaris de l'estiu i fotos de grup

22 de juny 2018, 7:32 publicada per admin infpri

Avui, darrer dia d'aquest curs,  a Infantil hem celebrat els aniversaris dels nens i nenes que fan anys durant l'estiu i tots junts hem acomiadat aquest curs i ens hem desitjat bones vacances. Us deixem unes fotografíes dels protagonistes amb les seves corones d'aniversari i també unes fotografies dels infants d'Infantil d'aquest curs 2017-2018.

Totes les mestres d' E.Infantil us desitgem  molt bon estiu  i ens retrobem al setembre!!

P3 i P4: Festa final de curs

22 de juny 2018, 7:17 publicada per admin infpri

Aquest dijous a la tarda, els nens i nenes de P3 i P4 van celebrar el fi de curs amb una festa al pati de l'escola. Música, gelats, i moltes ganes de ballar i divertir-se van ser els ingredients principals per a acomiadar aquest curs. Esperem que el curs vinent sigui tant gratificant com aquest i desitgem que tots i totes passeu unes bones vacances!

Enllaç a l'àlbum de fotografies

Graduació 4t d'ESO

22 de juny 2018, 0:06 publicada per admin epsa

Ahir, 21 de juny, a les 19.00 h va tenir lloc l'acte de Graduació de l'alumnat de 4t d'ESO, un acte molt emotiu i organitzat per l'alumnat. La celebració amb dues parts diferenciades, la primera compartida i oberta a les famílies, la segona el sopar més informal, amb música,un photocall... que també preparaven ells.
La cerimònia intercalava discursos amb actuacions musicals. us deixem amb un recull d'algunes de les fotografies.

Jocs d'aigua a Infantil

21 de juny 2018, 7:41 publicada per admin infpri

Aquesta última setmana de curs els nens i nenes d'Infantil hem fet jocs d'aigua al pati de l'escola per celebrar que acabem un nou curs i per refrescar-nos tot jugant amb aigua!! Tots equipats amb xeringues, galledes, gots i la mànega hem pogut refrescar-nos i fer una bona festa de l'aigua molt divertida! Aquí teniu els àlbums de fotografies dels diferents cursos.

Festa de l'aigua a Cicle Inicial

21 de juny 2018, 0:26 publicada per admin infpri

Les nenes i els nens de Cicle Inicial ahir van gaudir d'una tarda passada per aigua! Es van refrescar i divertir moltíssim celebrant la FESTA DE L'AIGUA!! Aquí en teniu algunes imatges.

4t primària a les Garrigues - 2n dia

20 de juny 2018, 12:28 publicada per admin epsa

Els nens i les nenes de 4t de primària estan coneixent a fons l'entorn de la Pobla de cèrvoles. El cansament comença a passar factura, però encara queda el millor per arribar...

1-10 of 1446