Notícies‎ > ‎

Notícies generals escola

La Cultural - Jornades obertes a Famílies

20 de febr. 2020, 22:49 publicada per Escola Pia Sant Antoni   [ actualitzat el 20 de febr. 2020, 22:49 ]

Aquesta setmana hem celebrat la jornada La Cultural i família i els hem convidat a compartir amb nosaltres les activitats extraescolars.... i es que creiem que la millor manera de saber que fem a partir de les cinc a l'escola és viure-ho!
Ens agradaria poder comptar amb totes les famílies i amistats que volen veure els nostres nens i les nostres nenes fent activitats!

5è de Primària participa d'un taller d'alimentació saludable

19 de febr. 2020, 0:47 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 19 de febr. 2020, 0:47 ]

Els nois i noies de 5è de Primària han participat d'un taller d'alimentació saludable organitzat i dirigit per un grup d'alumnes d'infermeria de Blanquerna - Universitat Ramon Llull. Els hàbits saludables són un dels eixos vertebradors del nostre Itinerari d'Aprenentatge.

5è de Primària apareix al Catakrac de Betevé

15 de febr. 2020, 2:15 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 15 de febr. 2020, 2:15 ]

Els nens i nenes de 5è de Primària han explicat la seva experiència a la sortida d'escalada al programa Catakrac de Betevé. A més, han aprofitat el moment per fer difusió del canvi de carmanyoles a les excursions amb pícnic de l'escola, fent-les més sostenibles i respectuoses amb el medi ambient.

Mà de contes 14 de febrer

14 de febr. 2020, 8:58 publicada per admin infpri

Aquí teniu les fotografies de la mà de contes d’aquesta setmana on els familiars dels nostres protagonistes han vingut a explicar contes a les respectives aules. La Micaela, la Bruna, el Mahi, l'Alexander, la Leire, el Dylan, el Pol i el Naïm han estat molt contents de rebre aquesta visita tant especial!

Enllaç a l'àlbum de fotografies

1r de Primària visita la Fundació Tàpies

13 de febr. 2020, 1:44 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 13 de febr. 2020, 1:45 ]

Els nens i nenes de 1r de Primària s'han vist immersos en l'obra de l'Antoni Tàpies, dins el seu projecte dels artistes. Han quedat bocabadats amb l'originalitat i la mida d'alguna de les seves obres.

5è de Primària visita el Parlament

13 de febr. 2020, 1:40 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 13 de febr. 2020, 1:40 ]

5è de Primària ha visitat el Parlament de Catalunya participant del taller "Soc diputat - Soc diputada", una activitat que ens mostra el funcionament de l'actual sistema parlamentari i que els ajuda a presentar propostes de millora a la societat.

ESPORTS - COPA COLEGIAL

12 de febr. 2020, 5:50 publicada per Escola Pia Sant Antoni

NO ET POTS PERDRE L'ESPECTACLE!
La COPA COLEGIAL ja és aquí i els nostres representants necessiten el màxim recolzament per fer del partit una experiència inolvidable. Reserva't la tarda de demà, vesteix-te de groc (si et ve de gust) i vine a gaudir del bàsquet a la direcció que especifica el cartell.

Mà de contes 7 de febrer

9 de febr. 2020, 23:44 publicada per admin infpri

Aquí teniu les fotografies de la mà de contes d’aquesta setmana on els familiars dels nostres protagonistes han vingut a explicar contes a les respectives aules. L'Alberto, el Giorgio, la Hazel, l'Ènia, el Sabib, l'Eshaal i el Toni han estat molt contents de rebre aquesta visita tant especial!

Enllaç a l'àlbum de fotografies

CULTURAL - HIP-HOP

9 de febr. 2020, 23:42 publicada per Escola Pia Sant Antoni

Us mostrem algunes imatges de l'alumnat que fa hip-hop, veureu que s'ho passen d'allò més bé i que a més, ens mostren algunes de les seves habilitats. Penseu que es caracteritza pel seu aspecte acrobàtic i per les figures a terra.
 Fotografies.

3a SESSIÓ DEL LETRAS AL MAR

9 de febr. 2020, 3:05 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 9 de febr. 2020, 3:06 ]

Aquest divendres s'ha celebrat la tercera sessió del club de lectura Letras al Mar, en col·laboració amb la Biblioteca Sant Antoni Joan Oliver i dues biblioteques de Medellín (Colòmbia). "El niño bisiesto" de José Luís Alonso de Santos, ens ha obert molts temes: l'atzar, la bona i mala sort, però sobretot, hem gaudit de moltíssimes emocions.

1-10 of 1873