Notícies‎ > ‎

Notícies generals escola

Pensaments de Sant Josep de Calassanç

publicada per admin epsa   [ actualitzat el ]

El pensament de Sant Josep de Calassanç escollit per aquesta setmana és:

«
Estigui sempre content i recordi que de les bones obres que faci, sempre en sorgiran impediments i
contradiccions. Sigui pacient
»
                                                                                  Sant Josep de Calassanç (1642)

5è de Primària visita el Planetari Municipal

19 de febr. 2017, 14:10 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 19 de febr. 2017, 14:11 ]

Els nois i noies de 5è de Primària han iniciat el seu Itinerari d'Aprenentatge sobre el Sistema Solar visitant el Planetari Municipal. Ha estat un bon moment per comprovar què coneixien i de resoldre els primers dubtes que sorgeixen a l'iniciar un nou aprenentatge.

4t de Primària visita el Museu d'Història de Catalunya

17 de febr. 2017, 8:32 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 17 de febr. 2017, 8:32 ]

Els nens i nenes de 4t de Primària han pogut conèixer de primera mà l'evolució de l'ésser humà en una visita al Museu d'Història de Catalunya. Han pogut comprovar com els habitatges, les vestimentes, l'alimentació i la tecnologia evolucionaven mica en mica al llarg de la història. Si cliqueu al següent ENLLAÇ podreu veure un petit resum fotogràfic. Si voleu veure moltes més fotografies i d'altres coses interessants, visiteu el WEB de QUART.

Mà de contes 17 de febrer

17 de febr. 2017, 8:16 publicada per admin infpri

Aquí teniu les fotografies de la mà de contes d’aquesta setmana on els familiars dels nostres protagonistes han vingut a explicar contes a les respectives aules. El Logan, l'Aiden, el Leandrei, l'Ian, l'Ibrahim, el James, el Jethro i l'Airí  han estat molt contents de rebre aquesta visita tant especial!

P3 visita el Park Güell

15 de febr. 2017, 4:20 publicada per admin infpri

Resultado de imagen de park guell
Aquesta setmana els nens i nenes de P3 han visitat el Park Güell per tal de conèixer més coses d'Antoni Gaudí i la seva obra en relació al projecte que estan realitzant a les aules durant aquest trimestre. Durant la visita han pogut passejar pel parc, aprendre coses de l'obra arquitectònica de Gaudí, així com veure la font del drac, la plaça de les columnes i seure als bancs de trencadís.  Durant la visita també han fet una petita activitat i s'ho han passat d'allò més bé! Aquí en teniu algunes imatges.

Concurs Odissea

13 de febr. 2017, 2:52 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 13 de febr. 2017, 6:44 per RAMON BERINGUES REIG ]

Els alumnes de llatí de 2n de Batxillerat, representats per la Nina Mejuto i el Josep Ma Roselló, han participat al concurs Odissea de cultura clàssica i han quedat en el lloc 44è de 400 equips participants. Felicitats!

En aquest enllaç hi podeu veure la classificació definitiva.

Pensaments de Sant Josep de Calassanç

13 de febr. 2017, 0:29 publicada per admin epsa   [ actualitzat el 13 de febr. 2017, 0:30 ]

El pensament de Sant Josep de Calassanç escollit per aquesta setmana és:

«Recordi que ha vingut a l’Escola Pia per créixer com a persona i com a professional i no per viure relaxadament»
Sant Josep de Calassanç (1639)

3a Sessió de Letras al Mar

12 de febr. 2017, 11:32 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 12 de febr. 2017, 11:32 ]

Els nois i noies que participen al projecte Letras al Mar ja han participat de la tercera trobada a la Biblioteca Sant Antoni Joan Oliver. "Parque Muerte" , de l'escriptor Fernando Lalana, ha estat la lectura triada per aquesta ocasió. La mort i tot l'imaginari que deriva d'ella ha estat el tema que ha entusiasmat a alguns dels nostres participants.

Mà de contes 10 de febrer

10 de febr. 2017, 9:11 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 10 de febr. 2017, 11:27 ]

Aquí teniu les fotografies de la mà de contes d’aquesta setmana on els familiars dels nostres protagonistes han vingut a explicar contes a les respectives aules. El Nahuel, la Marina, la Sira, l'Aleix,  el Marc, la Jessica, l'Usman, la Lezlie i el Noah  han estat molt contents de rebre aquesta visita tant especial!

5è de Primària practica escalada

9 de febr. 2017, 2:04 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 9 de febr. 2017, 2:04 ]

Els nois i noies de 5è de Primària han visitat el Climbat La Foixarda per practicar escalada. Després d'unes setmanes preparant l'activitat a les classes d'Educació Física, hem comprovat les nostres habilitats. El repte s'ha superat amb escreix i n'hem gaudit d'allò més.

1-10 of 1043