Notícies‎ > ‎

Notícies generals escola

Presentació novel·la Alexia Domínguez (exalumna de l'escola)

publicada per admin epsa

Us informem de la presentació de la novel·la 'El Artista del Cielo' a càrrec de l'autora Alexia Domínguez Álvarez, exalumna de la nostra escola.
Aquest esdeveniment s'esdevindrà demà al Bar Sant Lluc.
Aquest espai és un preciós espai modernista que trobareu dins el Cercle Artístic Sant Lluc, al carrer Mercaders número 42 (molt a prop del Mercat de Santa Caterina).
Aneu a escoltar els secrets d'aquesta novel·la negra situada a Barcelona, com a prèvia a les Festes de la Mercè.
Us hi esperen per brindar amb una copa de cava!

Vencem la por educant, en record del 17- A

16 d’ag. 2018, 23:15 publicada per admin epsa

Avui volem tenir un record molt especial per totes les víctimes que van patir la violència, producte del desconeixement i la por; de la nostra escola, el nostre barri i la nostra ciutat en els atemptats de la Rambla de l’any passat. Nosaltres seguim apostant pel coneixement i l’educació com a eina d’entesa i per frenar la violència al nostre món. Com dèiem fa un any “seguirem, més fermament, encara, educant els nostres infants i joves per evitar l’odi absurd i ignorant d’alguns adults... sota el lema NO TINC POR” (web,2017).

BAT al Piarist Synod

4 d’ag. 2018, 12:17 publicada per admin epsa

Tres dels nostres alumnes de Batxillerat han participat entre el 30 de juliol i el 2 d’agost al Sínode dels joves. Us adjuntem algunes imatges i l’enllaç a tota la informació.

BAT a TVE1

3 d’ag. 2018, 0:19 publicada per admin epsa   [ actualitzat el 5 d’ag. 2018, 12:48 ]

La Lita Sosa de Batxillerat ha sortit a TVE1 com a exemple d’alumnat d’estada en empreses que es converteix en contracte en el període d’estiu a la botiga GASCA. Les estades en empreses són una de les matèries de modalitat que es poden cursar al nostre Batxillerat. Felicitats a la Lita per la seva bona feina i a l’equip de docents de l'escola.

Les PAU

29 de juny 2018, 0:02 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 29 de juny 2018, 0:03 ]

Donem l'enhorabona a tots els alumnes de l'escola que han superat les PAU.

Volem felicitar especialment  Oriol Paricio Juan, Iria Soriano Martin i Martí Sidro Inglés per haver aconseguit una mitjana d'excel·lent.

Desitgem a tots els alumnes molta sort en la nova etapa.

5è de Primària a la platja de Vilanova

25 de juny 2018, 9:08 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 25 de juny 2018, 9:08 ]

Els alumnes de 5è han pogut gaudir d'un final de trimestre passat per aigua. La platja de Vilanova i la Geltrú s'ha convertit en un espai lúdic que ha ajudat a passar millor la calor d'aquests darrers dies de classe. Jocs de sorra, esports de platja i uns bons banys han acompanyat els darrers dies de curs.

4t de Primària: convivències a Cal Gort

22 de juny 2018, 12:55 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 22 de juny 2018, 12:55 ]

Els nens i les nenes de 4t de Primària han encarat el final de curs marxant de convivències a Cal Gort, una casa pairal de la Pobla de Cèrvoles que ha fet les delícies de l'alumnat. Conèixer un paisatge i un ecosistema diferent a l'habitual, en companyia de companys/es i mestres ha estat una gran experiència.

6è de Primària: Colònies a Camprodon

22 de juny 2018, 12:22 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 22 de juny 2018, 12:23 ]

Les noies i els nois de 6è de Primària han gaudit d'uns dies espectaculars a Camprodon. Convivència, esport i aventura s'han combinat a la perfecció en un paisatge incomparable. Molt possiblement, la millor cloenda a un llarg curs. Us desitgem el millor en la nova etapa!

Infantil: aniversaris de l'estiu i fotos de grup

22 de juny 2018, 7:32 publicada per admin infpri

Avui, darrer dia d'aquest curs,  a Infantil hem celebrat els aniversaris dels nens i nenes que fan anys durant l'estiu i tots junts hem acomiadat aquest curs i ens hem desitjat bones vacances. Us deixem unes fotografíes dels protagonistes amb les seves corones d'aniversari i també unes fotografies dels infants d'Infantil d'aquest curs 2017-2018.

Totes les mestres d' E.Infantil us desitgem  molt bon estiu  i ens retrobem al setembre!!

P3 i P4: Festa final de curs

22 de juny 2018, 7:17 publicada per admin infpri

Aquest dijous a la tarda, els nens i nenes de P3 i P4 van celebrar el fi de curs amb una festa al pati de l'escola. Música, gelats, i moltes ganes de ballar i divertir-se van ser els ingredients principals per a acomiadar aquest curs. Esperem que el curs vinent sigui tant gratificant com aquest i desitgem que tots i totes passeu unes bones vacances!

Enllaç a l'àlbum de fotografies

1-10 of 1450