Notícies‎ > ‎

Notícies generals escola

2n ESO a Montserrat

publicada per admin epsa

Aquest dimarts les noies i els nois de 2n d'ESO han fet el cim. Hem anat d'excursió a Montserrat. Els més entrenats i valents s'han atrevit a pujar-hi des de Monistrol. La resta han fet la ruta del monestir a sant Jeroni. Totes i tots han destacat per les ganes de superar-se i han gaudit d'un dia de contacte amb la natura i de convivència amb els companys i els professors. Un moment molt emocionant ha estat quan hem deixat els núvols als nostres peus i hem pogut contemplar el paisatge en tota la seva immensitat. La muntanya màgica ens ha fet, un cop més, més forts. Ara toca refer-se, descansar i recordar els bons moments viscuts.  FOTOGRAFIES.

P5 visita el CRAM

13 de nov. 2018, 8:30 publicada per admin infpri

Aquest passat divendres els nens i nenes de P5 van anar d’excursió al CRAM (Centre de Recuperació d’Animals Marins) al Prat del Llobregat. Allà van aprendre moltes coses sobre com fer el rescat d’un animal marí ferit, així com van poder veure algunes de les tortugues marines que s’hi estan recuperant. Un cop va acabar l’activitat al CRAM van anar a dinar i a jugar al Parc Nou fins que la pluja els ho va permetre. Tot i el temps, segur que s'ho van passar d'allò més bé compartint el dia amb els seus companys i companyes.

Enllaç a l'àlbum de fotografies

Primera sessió de Letras al Mar

11 de nov. 2018, 12:58 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 12 de nov. 2018, 4:04 ]

El club de lectura virtual Letras al Mar ja ha donat el tret de sortida aquest curs. Alguns alumnes de 6è de Primària participen d'aquest projecte juntament amb un grup de nois i noies de Medellín (Colòmbia), utilitzant la literatura com a nexe de coneixement mutu. "Las brujas" de Roald Dhal ha estat el primer títol que ha engegat el projecte.

4t de Primària visita el Palau Güell

11 de nov. 2018, 12:49 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 11 de nov. 2018, 12:50 ]

Els i les alumnes de 4t de Primària han començat a endinsar-se en el món del modernisme visitant el Palau Güell, una de les obres arquitectòniques més espectaculars i oblidades de la nostra ciutat. Tot i que la meteorologia no ens ha acompanyat, l'experiència ha estat molt positiva.

itinerari de Primària

10 de nov. 2018, 7:24 publicada per admin epsa

Presentació de l'Itinerari d'Aprenentatge de Primària a la Jornada SUMMEM a Mataró. Fotografies.

Els romans i les romanes

10 de nov. 2018, 7:20 publicada per admin epsa   [ actualitzat el 10 de nov. 2018, 7:22 ]

Presentació de l'Itinerari d'Aprenentatge de l'ESO a la Jornada SUMMEM a Mataró per part del professorat de l'ESO. Fotografies.

Mà de contes 9 de novembre

9 de nov. 2018, 8:39 publicada per admin infpri

Aquí teniu les fotografies de la mà de contes d’aquesta setmana on els familiars dels nostres protagonistes han vingut a explicar contes a les respectives aules. El Pol, l'Arturo i l'Eshaal han estat molt contents de rebre aquesta visita tant especial!

Enllaç a l'àlbum de fotografies

Menjador

7 de nov. 2018, 4:59 publicada per admin epsa

Us presentem un recull d’imatges del Servei de Mitja Pensió.
  • Formació de l’equip educatiu.

• Imatges dels tallers de tardor.

Bon profit.

Calendaris esports

7 de nov. 2018, 4:40 publicada per admin epsa

En la carpeta adjunta teniu els diferents calendaris d'aquest curs.

P4 i P5: Fem Panellets!

5 de nov. 2018, 23:49 publicada per admin infpri

La setmana passada,  els infants de P4 i P5 van fer panellets a la classe en motiu de la setmana de la Castanyada. Entre tots van portar els ingredients necessaris i amb els estris de cuina adients van fer de pastissers i pastisseres fent la massa, i després fent les boletes per a fer els panellets. Un cop fets i decorats, els vam portar a coure a la cuina de l'escola i els van portar a la festa de la Castanyada on entre tots els nens i nenes d'Infantil ens els vam menjar!Mmmmmmm.....i què bons que estaven!

Enllaç a l'àlbum de fotografies "Fem panellets"

1-10 of 1486