Notícies‎ > ‎

Notícies generals escola

Diari de l'estada dels nostres alumnes de 4t d'ESO a Romania

publicada per admin epsa2   [ actualitzat el ]

Cada dia s'anirà afegint el resum de la jornada.

Dia 22 de maig - 12:30
L'intercanvi dels alumnes de 4t d'ESO amb el Clegiul National Mihai Vitaezul, a Romania ha començat amb bon peu. Mireu la cara de felicitat que posen en el punt de trobada a l'aeroport d'El Prat. A les 11.30h ha sortit l'avió cap a Bucarest on s'espera que hi arribin a les 15.35h. Aquí tenim una foto on ja estan pujant a l'avió. Els desitgem una molt bona estada"

Dia 22 de maig - 15:30
Finalment els expedicionaris han arribat a Bucarest. A jutjar per les seves expressions sembla que el viatge ha estat d'allò més agradable"

Pensaments de Sant Josep de Calassanç

21 de maig 2017, 23:32 publicada per admin epsa   [ actualitzat el 21 de maig 2017, 23:32 ]

El pensament de Sant Josep de Calassanç escollit per aquesta setmana és:

«Per petita i dèbil que sigui una planta, si un bon jardiner s'esforça en cuidar-la, en poc temps la veurà créixer, florir i fins i tot carregada de fruits»
Sant Josep de Calassanç (1635)

6è de Primària a la JEIC 2017

19 de maig 2017, 11:51 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 19 de maig 2017, 11:51 ]

Els nois i noies de 6è han participat a la XXIX Jornada d'Esport i Convivència que enguany ha organitzat l'Escola Pia de Moià. La calma de la capital del Moianès s'ha vist alterada per l'arribada de prop de 1200 alumnes de les diferents escoles, amb moltes ganes de fer esport i passar-ho bé. Una gran diada!

Mà de contes 19 de maig

19 de maig 2017, 7:56 publicada per admin infpri

Aquí teniu les fotografies de la mà de contes d’aquesta setmana on els familiars dels nostres protagonistes han vingut a explicar contes a les respectives aules. El Rayan, el Jed, el Joan i el Juan Pedro  han estat molt contents de rebre aquesta visita tant especial!

Enllaç a les fotografies

Agraïment a les families i al equip docent - GLORR Fundació

19 de maig 2017, 0:47 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 19 de maig 2017, 0:47 ]

Estimades famílies i equip docent,

L'equip de GLORR Fundació us agraeix la col·laboració rebuda en aquesta campanya de primavera 2017, en la recollida de roba usada, calçat, mantes, etc. efectuada en el vostre centre educatiu.

Ens heu facilitat la tasca de difusió de la campanya, el repartiment de les bosses entre els alumnes i la recollida de les mateixes situant les bosses en un lloc de fàcil accés.

Gràcies a les vostres donacions des de GLORR Fundació  continuem amb la classificació de la roba i la preparació de les bosses amb ajudes per entregar a Centres Educatius, AMPA i Serveis Socials.

Esperem seguir comptant amb la vostra col·laboració per la propera campanya que efectuarem a la propera campanya de primavera 2018.

Per a més informació podeu visitar la pàgina web  www.glorr.org

Salutacions,

Judith Sanz

P4 visita la Biblioteca del barri

16 de maig 2017, 8:15 publicada per admin infpri

Els  nens i nenes de P4 han visitat  la  Biblioteca Joan Oliver-Sant Antoni, la  biblioteca del  nostre barri. En aquesta visita han après moltes coses sobre com  s'han de tractar els llibres, com s’han de comportar en una biblioteca i la importància de mirar i llegir contes. Després han pogut mirar i remirar  els contes i llibres que els ha agradat més i aprofitant el bon temps han anat a jugar una estona al parc! Aquí  en teniu algunes imatges.

Enllaç a les fotografies

1r de Primària visita la Fundació Tàpies

16 de maig 2017, 1:48 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 16 de maig 2017, 1:48 ]

Fa uns dies els nens i nenes de primer van anar a la Fundació Tàpies. Allà van aprendre a  apreciar i entendre l'obra de l'artista Antoni Tàpies. Un cop a l'escola van experimentar amb diferents materials "estil Tàpies". Són uns artistes!

El nostre exalumne Ramon Garcia participa en un projecte de l'Agència Espacial Europea

15 de maig 2017, 23:51 publicada per admin epsa   [ actualitzat el 15 de maig 2017, 23:53 ]

El nostre exalumne Ramon Garcia, juntament amb quatre companys seus de la UPC, participa en un projecte de l'Agència Espacial Europea per tal de detectar muons a l'estratosfera.

Podeu consultar els enllaços següents per a tenir més informació:

La web del projecte: https://cadmusbexus.com/ca/

Notícia que va sortir a La Vanguardia:

I si voleu col·laborar:
A través de Indiegogo:

Per transferència al compte amb IBAN: ES10 2100 0083 8701 0187

Mitjançant el compte de PayPal: cadmus@cadmusbexus.com

2nC participa al Beit Project

15 de maig 2017, 23:38 publicada per admin epsa

El vídeo d'"1' d'escola" d'aquesta setmana us ensenya un projecte en el qual vam participar una de les classes de 2n d'ESO. Aquest any no hi hem pogut participar tots perquè no hi havia prou places i va ser la sort la que va determinar que fos 2nC qui hi participés.
La valoració ha estat molt bona i intentarem participar-hi tot 2n el curs que ve. Però us expliquem una mica en què consisteix:

The Beit Project és un projecte que pretén convertir Barcelona i el seu patrimoni en un focus d'aprenentatge. Treballant colze a colze amb una altra escola i construint conjuntament, vam investigar sobre un punt concret de la ciutat de la nostra elecció. A partir del que ens van dir els veïns i d'un treball d'investigació, vam fer un vídeo per presentar les nostres conclusions i aprenentatge.

Podreu trobar el making off i tots els vídeos a:

El minut d'escola:

Pensaments de Sant Josep de Calassanç

14 de maig 2017, 23:29 publicada per admin epsa

El pensament de Sant Josep de Calassanç escollit per aquesta setmana és:
«Les coses fetes amb precipitació solen engendrar neguits i pensaments empipadors»
Sant Josep de Calassanç (1628)

1-10 of 1132