Notícies‎ > ‎

Notícies generals escola

Pensaments de Sant Josep de Calassanç

publicada per admin epsa

El pensament de Sant Josep de Calassanç escollit per aquesta setmana és:

No perdi mai la calma, perquè és un gran do de Déu que l'home sigui amo de si mateix i un gran exemple per als altres.

Sant Josep de Calassanç (1638)

Mà de contes 13 d'octubre

13 d’oct. 2017, 8:23 publicada per admin infpri

Aquí teniu les fotografies de la mà de contes d’aquesta setmana on els familiars dels nostres protagonistes han vingut a explicar contes a les respectives aules.

L'Ainara, l'Ainhoa C. , el Jan, l'Ainhoa R. , l'Alba i la Melisa   han estat molt contents de rebre aquesta visita tant especial!

4t de Primària visita el Palau Güell

13 d’oct. 2017, 7:52 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 13 d’oct. 2017, 7:53 ]

Els nens i nenes de 4t de Primària han començat a treballar la figura d'Antoni Gaudí visitant el Palau Güell, un dels primers encàrrecs que va rebre l'arquitecte i que va impactar pel seu innovador disseny.
Als alumnes els hi va encantar!

Bateig de vela a 1r de batxillerat

13 d’oct. 2017, 2:31 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 15 d’oct. 2017, 23:37 ]

Els nois i noies de 1r de batxillerat vam sortir a navegar pel port de Barcelona i vam gaudir plegats del sol, del mar i d'una bonica experiència. Comencem junts un nou viatge!

Bojos per la Salut i l'Alimentació

13 d’oct. 2017, 2:25 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 13 d’oct. 2017, 2:26 ]

El passat 7 d'octubre va tenir lloc l'acte inaugural i la primera sessió de treball del programa Bojos per la Salut i l'Alimentació que organitza la Fundació Catalunya - La Pedrera dins el programa general de Bojos per la Ciència, destinat a alumnes de 1r de Batxillerat i que s'allarga durant dos anys.
La nostra alumna Anna Poveda hi participa després d'un rigorós procés de selecció que va tenir lloc a les acaballes del curs passat i on es té en compte el seu nivell acadèmic i les seves habilitats socials.
Aquí us posem l'enllaç per accedir a les fotografies de l'acte. A veure si sou capaços de trobar-la enmig de tots els participants.

RECULL FOTOGRÀFIC

2n de Primària visita el Cim de les Àligues

10 d’oct. 2017, 23:43 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 10 d’oct. 2017, 23:43 ]

Els nens/es de segon de Primària han començat  l' itinerari de les aus rapinyaires fent la visita al Cim de les Àligues. Van passar un bon dia a l'aire lliure veien com volaven les aus i aprenent moltes coses. També van jugar una estona al parc  de Caldes.

6è de Primària visita el monestir de Santes Creus

9 d’oct. 2017, 3:03 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 9 d’oct. 2017, 3:03 ]

Els nois i noies de 6è han visitat el Reial Monestir de Santes Creus, el conjunt cistercenc millor conservat del nostre territori, on hi resideixen les tombes de personatges tan importants a la nostra història com Pere el Gran o Jaume II. Ha estat un dia de conèixer molta història i de gaudir d'un entorn immillorable.

Escola Pia, reflexió.

6 d’oct. 2017, 9:03 publicada per admin epsa

Altre cop ens dirigim a vosaltres en relació al procés que està vivint el nostre país i a les diverses informacions aparegudes a les xarxes socials i/o mitjans de comunicació. Escola Pia Sant Antoni juntament amb l'Escola Pia de Catalunya, volem manifestar i reafirmar el nostre compromís per a seguir fent realitat l'educació dels vostres fills i filles en una escola que és espai de pau i de convivència. Si voleu llegir tot el comunicat, si us plau, feu clic: Comunicat a les famílies

Garlandes per la PAU

6 d’oct. 2017, 8:52 publicada per admin epsa

Les escoles del barri de Gràcia han fet unes boniques garlandes per a decorar la nostra escola. Les hem rebudes de mans d'en Sergi Camacho exalumne de la nostra escola.
A aquestes garlandes les acompanyava un escrit dels nens i les nenes que hem rebut amb molta il·lusió!
Com ens diuen aquestes flors són perquè l'escola quedi ben bonica.
Moltes gràcies!

Mà de contes 6 d'octube

6 d’oct. 2017, 8:04 publicada per admin infpri

Aquesta setmana a Infantil hem iniciat  la Mà de Contes d’aquest curs 2017/18 . Els primers afortunats en ser els protagonistes de la setmana han estat la Daniela, el Yulen, la Inés i l'Eva que han estat molt contents de rebre a les seves famílies avui a l’escola! Aquí en teniu algunes imatges.

Enllaç a l'àlbum de fotografies

1-10 of 1201