Notícies‎ > ‎

Notícies generals escola

P4 visita la Biblioteca del barri

18 de maig 2018, 7:45 publicada per admin infpri

Els  nens i nenes de P4 han visitat  la  Biblioteca Joan Oliver-Sant Antoni, la  biblioteca del  nostre barri. En aquesta visita han après moltes coses sobre com  s'han de tractar els llibres, com s’han de comportar en una biblioteca i la importància de mirar i llegir contes. Han conegut al Bernat, la mascota de la secció Infantil  i  han pogut mirar i remirar  els contes i llibres que els ha agradat més.  Aquí  en teniu algunes imatges.

Enllaç a l'àlbum de fotografies

Mà de contes 18 de maig

18 de maig 2018, 7:41 publicada per admin infpri

Aquí teniu les fotografies de la mà de contes d’aquesta setmana on els familiars dels nostres protagonistes han vingut a explicar contes a les respectives aules. El Kalevi, el Jeiker i el Subhan han estat molt contents de rebre aquesta visita tant especial!

Enllaç a l'àlbum de fotografies

3r de Primària visita la fàbrica Nutrexpa

18 de maig 2018, 6:26 publicada per admin infpri

Els nens i nenes de 3r hem estat a la fàbrica Nutrexpa veient com feien el Cola Cao i menjant galetes! Després vam estar jugant al parc de la Linera i ho vam passar super bé! Aquí en teniu les imatges.

JEIC Jornada d'Esport i Convivència

18 de maig 2018, 2:01 publicada per admin epsa

Avui a diferents indrets de Barcelona se celebra la Jornada d'Esport i Convivència d'Escola Pia que aquest curs hem organitzat des de la nostra escola. A primera hora del matí l'alumnat de 1r de Batxillerat ha rebut les diferents darreres ordres, ja que són els dinamitzadors juntament amb el professorat d'Educació Física de l'escola. Les primeres imatges són del poliesportiu de la Mar Bella.

Al llarg del dia anirem pujant i actualitzant l'àlbum de fotografies! A veure si aquells que teniu els vostres infants i joves els veieu!!

4t ESO Pineta - darrer dia

18 de maig 2018, 1:31 publicada per admin epsa

I continuen a Pineta! Avui ja ens retornen a casa. Les imatges es corresponen a l'excursió d'ahir a la tarda a Lalarri, remull de peus, tombarelles per la gespa i descans. Després de la tornada el sopar i ball i avui un bon despertar.

4t d'ESO - Pineta

17 de maig 2018, 5:31 publicada per admin epsa

Continuen els dies a Pineta fent activitats de nit, excursions, algunes activitats de lleure i sobretot fent germanor.
Aquí teniu alguna fotografia més.

El Grup Verd de 6è planten els escocells

16 de maig 2018, 23:54 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 17 de maig 2018, 5:24 per admin epsa ]

Els alumnes del Grup Verd de 6è han participat en una prova pilot promocionada pel grup de veïns i veïnes Fem Sant Antoni i el Departament d'Ecologia Urbana de l'Ajuntament de Barcelona. Es tracta de plantar els escocells dels arbres de davant de l'escola i així poden contribuir a mantenir el barri més verd.

KASUMAY-recollida de roba

16 de maig 2018, 7:09 publicada per admin epsa   [ actualitzat el 16 de maig 2018, 7:12 ]

Els propers 23 i 24 de maig el grup d'alumnat i professorat voluntaris del GRUP KASUMAY recolliran roba, sabates, mantes... per a Glorr Fundació. Recordeu que si heu fet el canvi de roba de l'armari d'hivern a estiu (encara que no acompanya del tot el temps) podeu portar-nos tot allò que vulgueu llençar. De ben segur que ho podrem aprofitar!! MOLTES GRÀCIES.

4t d'ESO a Pineta

16 de maig 2018, 4:30 publicada per admin epsa   [ actualitzat el 16 de maig 2018, 4:31 ]

Primeres imatges d'ahir de l'estada del nostre alumnat de 4t d'ESO a Pineta.
Van sortir amb autocar des de l'escola, fent alguna parada i arribant fins al Pantà de Mediano. Allí van anar amb canoes.
Després van anar a fer un xic de senderisme i alguna excursió per Aïnsa, van escoltar atentament el que farien al llarg d'aquests dies i com veureu van sopar d'allò més feliços!!
Àlbum de fotos

4t de Primària al delta del Llobregat

14 de maig 2018, 9:02 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 14 de maig 2018, 9:02 ]

Els nens i nenes de 4t de Primària han iniciat el treball de l'itinerari d'aprenentatge dels ecosistemes visitant-ne un que, tot i ser molt proper, és desconegut per molts i moltes de nosaltres: el delta del Llobregat. Flora i fauna abundant i la seva interacció, juntament amb unes característiques climàtiques molt específiques, fan d'aquest espai molt proper a la nostra ciutat, un espai únic.

1-10 of 1387