Notícies‎ > ‎

Notícies generals escola

Celebracions de Sant Antoni

publicada per admin infpri   [ actualitzat el ]

Un any més, la Festa Major del nostre barri ha deixat un reguitzell de somriures i alegria entre la nostra comunitat educativa. Benedicció d'animals, cavalcada dels Tres Tombs i moltes altres activitats que han marcat aquesta setmana tan especial.

CURSA DE SANT ANTONI 2018

publicada per admin infpri   [ actualitzat el ]

Un any més, la nostra escola ha tingut una excel·lent representació a la Cursa de Sant Antoni. Moltes gràcies a tots i totes per fer-ho possible. Us deixem amb algunes imatges de la diada i, si voleu veure el reportatge complet, visiteu el blog d'Educació Física i Psicomotricitat.

4t de Primària al Museu d'Arqueologia

20 de gen. 2018, 1:04 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 20 de gen. 2018, 1:04 ]

Els nens i nenes de 4t de Primària han començat a aprendre com vivien els nostres avantpassats. Han visitat el Museu d'Arqueologia i han comprovat com, coses que avui en dia són molt senzilles, fa uns milers d'anys enrere eren dificilíssimes.

Mà de contes 19 de gener

19 de gen. 2018, 8:12 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 19 de gen. 2018, 9:39 ]

Aquí teniu les fotografies de la mà de contes d’aquesta setmana on els familiars dels nostres protagonistes han vingut a explicar contes a les respectives aules. La Victoria, l'Aleix, el Marc, l'Ana, el Nabil, l'Amina, la Lili i el Joel han estat molt contents de rebre aquesta visita tant especial!

Enllaç a l'àlbum de fotografies

Vídeo del concert Macedònia Artística

19 de gen. 2018, 7:49 publicada per admin epsa

Aquí teniu el vídeo del concert Macedònia Artística del passat 18 de gener, concert benèfic de 2n d'ESO per a l'ONG De Veí a Veí.

Som banderers dels Tres Tombs

18 de gen. 2018, 8:10 publicada per admin infpri

S'apropa la data de la cavalcada dels Tres Tombs, 20 de gener, i els nostres alumnes ja han rebut la bandera que ens representarà en aquesta Festa Major. Hem estat abanderats pels representants de Sant Antoni Comerç i l'Associació de Veïns del barri de Sant Antoni. Podreu rebre caramels des del carruatge de l'Escola Pia Sant Antoni.

Retransmissió en directe del concert Macedònia Artística

18 de gen. 2018, 4:29 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 18 de gen. 2018, 4:30 ]

Podeu seguir la retransmissió en directe del concert en el següent enllaç:

Mà de contes 12 de gener

14 de gen. 2018, 23:44 publicada per admin infpri

Aquí teniu les fotografies de la mà de contes d’aquesta setmana, la primera del segon trimestre,  on els familiars dels nostres protagonistes han vingut a explicar contes a les respectives aules. La Lucia, el Biel B., l'Unai, el Biel N., el Max, la Laia, l'Aina, l'Alexandra, el Jamil i el joan han estat molt contents de rebre aquesta visita tant especial!

Enllaç a l'àlbum de fotografies

Festa Major de Sant Antoni

12 de gen. 2018, 4:10 publicada per admin epsa   [ actualitzat el 12 de gen. 2018, 5:26 ]

Us adjuntem el programa de la Festa Major i la circular amb tots els actes on participa l'escola.
La imatge del Programa Infantil és de la nostra alumna Ariadna Pou que actualment està fent 2n d'ESO.

Pensaments de Sant Josep de Calassanç

7 de gen. 2018, 23:48 publicada per admin epsa

El pensament de Sant Josep de Calassanç escollit per aquesta setmana és:

Avança amb alegria, no t'oblidis de Déu i creix en l'amor.

Sant Josep de Calassanç (1633)

1-10 of 1272