Notícies‎ > ‎

Notícies generals escola

5è de Primària visita el Parc Infantil de Trànsit

25 de nov. 2020, 7:54 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 25 de nov. 2020, 7:54 ]

Els nois i noies de 5è de Primària han aprofundit els seus coneixements en educació viària visitant el Parc Infantil de Trànsit. De la mà d'agents de la Guàrdia Urbana de Barcelona, han pogut circular en bicicleta i conèixer les normes de circulació.

Imatges primera quinzena novembre

23 de nov. 2020, 3:22 publicada per Escola Pia Sant Antoni

Us mostrem les imatges que han anat sortint a les xarxes socials al llarg de la primera quinzena de novembre. Gràcies a totes i tots!!!

2n ESO - EMOCIONS

22 de nov. 2020, 7:55 publicada per Escola Pia Sant Antoni

Els nois i noies de 2n ESO C i D aquest dimarts 17 de novembre han sortit al carrer a fer una activitat de Tutoria relacionada amb les emocions. El repte era agrupar per similitud 28 emocions treballades a l'aula (per exemple alegria-eufòria-entusiasme eren un grup o vergonya-timidesa un altre...)   Després calia fer un exercici més abstracte escollint per a cada grup d'emocions un color, un animal i una sensació gustativa.  Ràbia i indignació han sortit de color vermell, és clar! Semblava una tasca difícil, però aquests nois i noies n'han sortit prou bé!

6è de Primària visita el Museu d'Història de Catalunya

20 de nov. 2020, 0:27 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 20 de nov. 2020, 0:28 ]

Els nois i noies de 6è de Primària han conegut de primera mà l'evolució històrica de Catalunya des dels primers habitants fins l'actualitat. La visita al Museu d'Història de Catalunya els ha permès comprovar quins han estat els grans canvis socials que hem viscut i l'evolució d'alguns paràmetres de la vida quotidiana com l'habitatge o la vestimenta.

ESPAI-MIGDIA: Protocol - Pla de treball

18 de nov. 2020, 0:42 publicada per Escola Pia Sant Antoni

Adjuntem el protocol i el Pla de Treball de l'Espai Migdia que també es trobarà properament en el seu Espai dins la web. Aquest ha estat realitzat conjuntament per l'equip educatiu i els responsables d'ARAMARK i de l'Escola Pia Sant Antoni

CFGS Expressió i comunicació

15 de nov. 2020, 8:17 publicada per Escola Pia Sant Antoni

El divendres, 6 de novembre, les alumnes de 2n de CFGS d’Educació Infantil, en grups de 5, vam proposar diferents activitats que desenvolupaven l’expressió i comunicació verbals. Aquest és un dels temes que treballem en el Mòdul Professional d’Expressió i Comunicació. Dues de les activitats, estaven relacionades amb la tardor. La primera activitat consistia en fer estampacions amb diferents elements d’aquesta època. La segona activitat estava relacionada amb el bagul del buf, es tractava de bufar pintura dins d’un motlle en forma de fulla. L'última activitat treballava les vocals, per això les companyes van fer vocals gegants amb cartolines, i la resta havíem de pensar paraules que comencessin amb aquella lletra i dibuixar-les a dins de la lletra corresponent. Va ser molt divertit i interessant posar en pràctica els nostres coneixements!

Fotografies

5è de Primària - IA El Sistema Solar

10 de nov. 2020, 9:45 publicada per admin infpri

Els nois i noies de 5è de Primària estan duent a terme el seu itinerari d'aprenentatge sobre el Sistema Solar. Han tingut la possibilitat de que el coordinador del Planetari Municipal de Barcelona hagi vingut a les classes a ampliar els coneixements que havien aprés fins ara i a resoldre alguns dels dubtes que ens planteja l'univers.

Imatges segona quinzena d'octubre

3 de nov. 2020, 23:26 publicada per Escola Pia Sant Antoni

Us mostrem les imatges que han anat sortint al llarg de la segona quinzena d'octubre a les diferents xarxes socials. Tingueu en compte que hi ha moltes de les diferents celebracions de la Castanyada o Halloween, dels diferents tallers de Tardor... Gràcies a tothom per les imatges i per fer escola! Fotografies

6è de Primària visita el Barri Gòtic

1 de nov. 2020, 4:28 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 1 de nov. 2020, 4:28 ]

Els nois i noies de 6è de Primària han fet una petita immersió històrica a la nostra ciutat. La visita al Barri Gòtic els ha ajudat a conèixer en primera persona carrers i edificis que ens parlen de com ha evolucionat Barcelona.

La Castanyada a Primària

1 de nov. 2020, 4:22 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 1 de nov. 2020, 4:22 ]

Per fi ha arribat la Castanyada, la gran festa de la tardor. Ja sigui de manera física o virtual, els i les nostres alumnes han pogut gaudir d'aquesta festa tan nostrada.

1-10 of 1972