Notícies‎ > ‎

Notícies generals escola

Dos dels nostres alumnes a les Distincions de les PAU

publicada per admin epsa   [ actualitzat el ]

L'escola participa a l'acte de lliurement de les Distincions de les proves d'accés a la universitat amb la presència de la Nina mejuto i l'Albert del Arco. Moltes felicitats i enhorabona.

Circular inici de curs del Casal 2017-2018

19 de jul. 2017, 7:32 publicada per Josep Rubió i Pons   [ actualitzat el 19 de jul. 2017, 7:32 ]

Cliqueu al següent document en pdf:
Circular inici de curs Casal 2017-2018.pdf

La nostra professora Mònica Vidiella ha escrit una ressenya sobre el llibre de la Tina Vallès "La memoria del árbol"

14 de jul. 2017, 5:00 publicada per admin epsa

La nostra professora Mònica Vidiella ha escrit una ressenya a infoLibre sobre el llibre de la Tina Vallès "La memoria del árbol", premi Anagrama de novel·la en català al gener. La traducció al castellà acaba de ser publicada por l'editorial Anagrama.
Aquí teniu l'enllaç a la publicació:

HORARI DE LES PROVES EXTRAORDINÀRIES DE SETEMBRE

11 de jul. 2017, 3:14 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 11 de jul. 2017, 3:15 ]

Adjuntem els Horaris de les Proves Extraodinàries de Setembre

Recordem que el dia de la prova s’ha de presentar el treball d’estiu acabat.

Les PAU, 100% d'efectivitat

3 de jul. 2017, 2:59 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 3 de jul. 2017, 3:00 ]

Novament tots els alumnes de 2n de Batxillerat de la nostra escola que s'han presentat a les PAU han aprovat. 100% d'efectivitat.
A més, dos d'ells han aconseguit tenir una nota superior o igual al 9, per la qual cosa rebran la Distinció de la Prova d’Accés a la Universitat que es lliurarà el pròxim 20 de julio. Ela alumnes són la Nina Mejuto i l'Albert del Arco.

Enhorabona a tota la promoció i al professorat que els ha acompanyat al llarg de tot el seu camí per l'escola."

Gràcies

Vídeo seleccionat de les presentacions de l'itinerari "A la recerca de la felicitat" de batxillerat

3 de jul. 2017, 2:59 publicada per admin epsa

Som un grup d'alumnes de primer de Batxillerat (Bryan Sánchez, Victòria Vierge, Sara Guzmán i Clara Conangla) que hem estat participant de voluntaris al Casal d'Estudi Diari (on havíem d'anar una hora al dia a ajudar a nens a fer deures).
Al final vam adonar-nos que a part d'ensenyar-los nosaltres a ells, ells ens ensenyaven a nosaltres. Aquells nens amb els que compartíem una hora al dia ens han fet créixer i els estem molt agraïts.
Us mostrem el vídeo que vam preparar per la presentació de l'activitat de voluntariat de l'itinerari "A la recerca de la felicitat" de batxillerat.

Banc dels Aliments Barcelona

29 de juny 2017, 23:32 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 29 de juny 2017, 23:33 ]

​ADJUNTEM RECONEIXEMENT DE PARTICIPACIÓ DE LA VOSTRA ESCOLA DURANT EL CURS  2016-2017, AMB EL BANC DELS ALIMENTS DE BARCELONA

Vídeo del Musical de 6è

28 de juny 2017, 6:38 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 28 de juny 2017, 6:38 ]

Ja teniu disponible el vídeo complet del musical "RADIO HITS 40 FM" que va representar l'alumnat de 6è de Primària a final de curs. Moltes gràcies a la família Salrach Puig per la seva inestimable col·laboració.
Cliqueu al següent ENLLAÇ per accedir a la web de 6è.

FOTOS INFANTIL I PRIMÀRIA

27 de juny 2017, 1:13 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 27 de juny 2017, 1:13 ]

Benvolgudes famílies,
Us oferim un recull de fotografies dels grups d'Infantil i Primària realitzades els darrers dies de curs. Seran un bon record d'aquest curs que finalitza i una bona manera de desitjar-vos molt bon estiu.

Pensaments de Sant Josep de Calassanç

25 de juny 2017, 23:44 publicada per admin epsa   [ actualitzat el 25 de juny 2017, 23:44 ]

El pensament de Sant Josep de Calassanç escollit per aquesta setmana és:

«
 No m'acabo de decidir a demanar-li al Senyor que l'alliberi de les tribulacions, sinó més aviat que li doni paciència per suportar-les i un gran amor per no sentir-les»
Sant Josep de Calassanç (1631)

1-10 of 1175