Notícies‎ > ‎

Notícies generals escola

Mà de contes 28 d'abril

publicada per admin infpri   [ actualitzat el ]

Aquí teniu les fotografies de la mà de contes d’aquesta setmana on els familiars dels nostres protagonistes han vingut a explicar contes a les respectives aules. La Nicole, l'Ainhoa R, la Rita, el Rafel i la Saman  han estat molt contents de rebre aquesta visita tant especial!

P5 al Joc Perdut

publicada per admin infpri

Aquesta setmana els nens i nenes de P5 han anat al parc de l’Espanya Industrial per participar en l’activitat del Joc Perdut amb d’altres escoles de Barcelona. Després d'haver treballat les danses i jocs a psicomotricitat, han pogut ballar-les amb d'altres nens i nens d'altres escoles. S'ho han passat d'allò més bé dansant, jugant i ballant!

Aquí teniu algunes imatges de com s'ho van passar, i també us deixem l'enllaç del reportatge que van venir a gravar la televisió Betevé.

Enllaç al reportatge Betevé

1r de batxillerat a l'Institut de Ciències Fotòniques

publicada per admin epsa

Els alumnes de física de primer de batxillerat van visitar l'institut de ciències fotòniques (ICFO) el passat 20 d'Abril. L'ICFO és un centre de recerca capdavanter en l'estudi de la llum i les seves aplicacions situat al campus de la UPC a Castelldefels.

Mostra de recerca jove de Barcelona

publicada per admin epsa

El nostre alumne de 2n de batxillerat Sergi Rabasseda va participar, juntament amb la seva tutora de treball de recerca Isabel Nieto, en la fase final de la Mostra de Recerca jove de Barcelona, que es va realitzar el passat dimarts 25 d'abril al Saló de Cent de l'Ajuntament de Barcelona, pel seu treball de recerca "Pot un teixit eliminar la mala olor de la suor?".
La fase final acull els 30 millors treballs de recerca de la ciutat, seleccionats prèviament en cadascun dels Centres de Recursos Pedagògics dels dristrictes de Barcelona.
Enhorabona!

El proper dissabte sortim a la televisió!

27 d’abr. 2017, 11:21 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 27 d’abr. 2017, 12:41 ]

Benvolgudes famílies, el proper dissabte 29 d'abril s'emetrà el programa de Betevé "Catacrack" on hi apareixeran els nostres alumnes de 3r de Primària que van participar a l'activitat "Prova-ho Judo!" el passat mes de març. El programa s'emet a les 8:00 i a les 9:25 hores del matí. Ho veureu?

6è de Primària visita l'Espai Interreligiós

24 d’abr. 2017, 1:09 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 24 d’abr. 2017, 1:10 ]

Els nois i noies de 6è han visitat l'Espai Interreligiós per participar del taller "El fet religiós", una bona manera d'apropar-los de manera vivencial a la història i característiques de les diferents religions mentre es fomenta una cultura de l'acollida i el diàleg.

Pensaments de Sant Josep de Calassanç

23 d’abr. 2017, 23:13 publicada per admin epsa   [ actualitzat el 23 d’abr. 2017, 23:14 ]

El pensament de Sant Josep de Calassanç escollit per aquesta setmana és:
«Si per casualitat el Sr. Galileu Galilei demanava que alguna nit es quedés amb ell el P. Clemente Settimi, permeti-ho i Déu vulgui que sàpiga treure’n el profit degut.»
Sant Josep de Calassanç (1640)

5è de Primària visita el Parlament de Catalunya

23 d’abr. 2017, 10:51 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 23 d’abr. 2017, 10:51 ]

Els nois i noies de 5è han participat en el taller "Sóc diputat / Sóc diputada" que organitza el Parlament de Catalunya. Per mitjà d’un joc de rol els alumnes han fet de diputats. Han elaborat programes de govern, s'han constituït en grups parlamentaris, han pactat, han votat i finalment han elegit qui presidirà la Generalitat de Catalunya. Una gran experiència, sens dubte.

Mà de contes 21 d'abril

21 d’abr. 2017, 8:19 publicada per admin infpri

Aquí teniu les fotografies de la mà de contes d’aquesta setmana on els familiars dels nostres protagonistes han vingut a explicar contes a les respectives aules. El Yusef, l'Ana, l'Ian K. i l'Izan han estat molt contents de rebre aquesta visita tant especial!

Enllaç a les fotografies

P3 d'excursió a la Granja!

21 d’abr. 2017, 8:15 publicada per admin infpri

El passat dijous els nens i nenes de P3 van anar d'excursió a la Granja-Escola de Santamaria de Palautordera. Allà van poder veure i tocar molts animals com conills, cabres, ovelles, porcs, cavalls, ànecs, un vedell, i també  van poder fer un passeig en carro. Després van fer una passejada pel bosc on es van trobar a la Fada del Bosc que els va donar un ou màgic per emportar-se'l a l'escola i poder-li dir moltes paraules boniques.  Va ser un dia molt divertit on els nostres petits van poder gaudir d’allò més de la natura i de la vida a la granja.

1-10 of 1104