Notícies‎ > ‎

Notícies generals escola

P3 representa la "LLegenda de Sant Jordi"

17 de maig 2019, 0:57 publicada per admin infpri

Aquesta setmana els infants de P3 han representat la llegenda de Sant Jordi davant de les seves famílies. Després de treballar la llegenda, el vocabulari i els diàlegs i assajar moltíssim l'estrena ha estat tot un èxit i els més petits de l'escola s'ho han passat d’allò més bé fent de petits actors i actrius. Aquí en teniu unes imatges.

5è de Primària participa a la Cantània

16 de maig 2019, 11:03 publicada per admin infpri

Els nois i noies de 5è de Primària van oferir ahir a la tarda un espectacle inigualable: la Cantània "A de Brossa" a l'Auditori de Barcelona. Després de setmanes de preparació, van poder cantar moltes cançons que ens van apropar a la vida i obra del poeta Joan Brossa, de qui enguany es celebra el centenari del seu naixement. Moltes famílies vau poder veure l'espectacle, però voleu veure els moments previs, just abans de començar? Cliqueu l'enllaç...

P4 visita la Biblioteca del barri

16 de maig 2019, 4:35 publicada per admin infpri

Aquesta setmana els infants  de P4 han visitat  la  Biblioteca Joan Oliver-Sant Antoni, la  biblioteca del  nostre barri. En aquesta visita han après moltes coses sobre com  s'han de tractar els llibres, com s’han de comportar en una biblioteca i la importància de mirar i llegir contes. Han conegut al Bernat, la mascota de la secció Infantil  i  han pogut mirar i remirar  els contes i llibres que els ha agradat més.  Aquí  en teniu algunes imatges.

P4 i P5: Ballem el joc perdut

16 de maig 2019, 3:53 publicada per admin infpri

La setmana passada vam compartir l’activitat de “Ballem el Joc Perdut” amb els infants i famílies de P4 i P5. Tots reunits al pati de l’escola vam poder conèixer i ballar danses i balls populars de diferents països que molt amablement van voler compartir amb nosaltres mares i pares dels nostres alumnes. Danses africanes,  filipines, de Bangla Desh,  de Veneçuela,  de la República Dominicana i jocs tradicionals de casa nostra van ser alguns dels balls que vam gaudir tots junts!

Moltes gràcies a totes les famílies que hi van participar i esperem poder gaudir d’aquesta activitat el curs vinent!

CFGS Educació Infantil - creació d'un dau multisensorial

15 de maig 2019, 4:24 publicada per Escola Pia Sant Antoni

La Núria, l'Abril, la Gemma, el Christian i el Xavi, alumnes de 2n del CFGS d'Educació Infantil, han presentat el seu itinerari d'aprenentatge a les tutores de P3 i a 3 famílies amb infants a aquest curs.
L'objectiu era crear material d'estimulació i relaxació adreçat a infants, i el resultat ha estat tot un èxit, un dau multisensorial per a nens de 2-3 anys que va agradar molt a tothom.

Fotografies

Esports - JUDO

15 de maig 2019, 4:20 publicada per Escola Pia Sant Antoni

Dissabte passat va finalitzar el campionat de Catalunya Aleví i el Mini i Aleví del CEEB. La representació dels judokes d’EPSA va ser tot un èxit, tancant l’any amb grans resultats: alegria, cooperació, quatre tercers en el campionat de Catalunya, un primer i dos tercers a la lliga mini CEEB i dos segons llocs i dos tercers en Aleví CEEB.

Felicitar a tots els participants.

Per finalitzar el curs, us fem un recordatori del calendari:

• 1 DE JUNY: LLIURAMENT DE DIPLOMES I CINTURONS -  TATAMI EPSA 11H. (tots els cursos)
  • 8 DE JUNY: COMPETICIÓ A ESCOLA THAU
  • 3r i 4t A LES 9.30 H. CONVOCATÒRIA, 10 H. COMPETICIÓ
  • 1r i 2n A LES 11.30 H. CONVOCATÒRIA, 12 H. COMPETICIÓ
  • 15 DE JUNY: COMPETICIÓ A ESCOLA SANT PETER'S SCHOOL
  • CATEGORIES MINIS (1r-2n), BENJAMINS (3r-4t) I ALEVINS (5è-6è) – horari a confirmar.

*Les famílies rebran la corresponent circular a cada activitat.

Fotografies

CFGS Educació Infantil: Nadons

15 de maig 2019, 4:16 publicada per Escola Pia Sant Antoni

Els alumnes de 1r CFGS en educació infantil, el divendres vàrem fer una pràctica amb infants d'un any. Els vàrem canviar el bolquer i vàrem realitzar quatre activitats amb ells que havíem preparat prèviament. Vam gaudir d'una estona amb activitats musicals i de psicomotricitat.
Va ser una experiència molt enriquidora, divertida i ens va ajudar a posar en pràctica part del que portem estudiant durant el curs.

Letras al Mar - Darrera sessió

11 de maig 2019, 3:16 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 11 de maig 2019, 3:17 ]

El club de lectura virtual Letras al Mar ha arribat a la seva fi amb la lectura del clàssic de Lewis Carroll "Alicia en el país de las maravillas", una de les històries que ens ha donat peu a entendre molta de la simbologia que hi ha al darrera de la literatura infantil i juvenil.

3r de Primària s'endinsa en Van Gogh

10 de maig 2019, 9:44 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 10 de maig 2019, 9:44 ]

Els nens i nenes de 3r de Primària han visitat l'exposició Meet Vincent Van Gogh i han pogut passejar per dins dels seus quadres. Les audioguies els han ajudat a  conèixer moltes coses de la seva vida. En acabar, han anat a dinar a la platja i han passat una bona estona jugant amb la sorra. Ha estat un dia genial!

Mà de contes 10 de maig

10 de maig 2019, 9:21 publicada per admin infpri

Aquí teniu les fotografies de la mà de contes d’aquesta setmana on els familiars dels nostres protagonistes han vingut a explicar contes a les respectives aules. La Leire, el Mohamed, l'Skye i la Laura  han estat molt contents de rebre aquesta visita tant especial!

1-10 of 1660