Notícies‎ > ‎

Notícies generals escola

P3, primera setmana superada!

publicada per admin infpri

Els nens i les nenes de P3 ja han superat la primera setmana a l'escola dels grans! Els cargols, les marietes i les formigues mica en mica es van adaptant als nous espais, a les mestres i als nous companys i companyes. En les següents fotografies veureu que l'adaptació va  a bon ritme!
Som-hi petits/es!!!

Cadena Ser

13 de set. 2017, 5:02 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 13 de set. 2017, 5:04 ]

Ahir vam rebre la visita de l'Elisenda de la Cadena Ser que va copsar les opinions de l'alumnat i en Roger Bernet (director pedagògic de secundària) del primer dia de classe.

Poso adjunt l'audio

Bona Diada

11 de set. 2017, 23:40 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 11 de set. 2017, 23:40 ]

Diada Nacional de Catalunya o Diada de l'Onze de Setembre festa nacional de Catalunya.

Pensaments de Sant Josep de Calassanç

5 de set. 2017, 5:14 publicada per admin epsa

El pensament de Sant Josep de Calassanç escollit per aquesta setmana és:

I pel que fa a la salut espiritual i corporal, exhorti els escolapis,  de part meva, a fer cada dia una mica d'exercici.
Sant Josep de Calassanç (1628)

Comunicat de l'Escola Pia Sant Antoni

23 d’ag. 2017, 4:51 publicada per admin epsa

Benvolgudes i benvolguts membres de la nostra comunitat educativa,

Les escoles i particularment les que som a Ciutat Vella, som espais d’acollida, integració i oportunitat  on els alumnes s’eduquen en el respecte,  la convivència i el coneixement.

Condemnem radicalment els atemptats terroristes sense sentit que han segat la vida de moltes ciutadanes i ciutadans i han transformat radicalment la dels seus familiars i coneguts; així com també de totes i tots els que ens hem sentit colpits per una tragèdia que neix de l’odi inexplicable envers la vida humana.

Agraïm la resposta immediata de la ciutadania i dels serveis públics del nostre país que han estat fonamentals a l’hora d’atendre les víctimes des del primer moment  i capturar els agressors.

Som al costat d’aquells que han patit directe o indirectament la violència sense sentit.

Seguirem, més fermament encara, educant els nostres infants per evitar l’odi absurd i ignorant d’alguns adults.

Serem presents sota el lema “NO TINC POR”, per demostrar i segellar tot el què som i creiem i acompanyar a tothom qui pensi com nosaltres, aquest proper dissabte 26 a les 18:00 de la tarda.

Us volem convidar a participar amb la vostra presència en aquesta acció de dissabte. Tots els qui podeu i vulgueu acompanyar-nos, serem a partir de les 17:00 a la Plaça Nicolàs Salmeron (que és per sobre dels Jardinets de Gràcia) per seguir la comitiva, a partir de les 18:00, fins a plaça Catalunya.

Moltes gràcies per la vostra confiança.

Atentament,
Equip directiu de l’Escola Pia Sant Antoni

Dos dels nostres alumnes a les Distincions de les PAU

21 de jul. 2017, 0:32 publicada per admin epsa   [ actualitzat el 21 de jul. 2017, 0:34 ]

L'escola participa a l'acte de lliurement de les Distincions de les proves d'accés a la universitat amb la presència de la Nina mejuto i l'Albert del Arco. Moltes felicitats i enhorabona.

Circular inici de curs del Casal 2017-2018

19 de jul. 2017, 7:32 publicada per Josep Rubió i Pons   [ actualitzat el 19 de jul. 2017, 7:32 ]

Cliqueu al següent document en pdf:
Circular inici de curs Casal 2017-2018.pdf

La nostra professora Mònica Vidiella ha escrit una ressenya sobre el llibre de la Tina Vallès "La memoria del árbol"

14 de jul. 2017, 5:00 publicada per admin epsa

La nostra professora Mònica Vidiella ha escrit una ressenya a infoLibre sobre el llibre de la Tina Vallès "La memoria del árbol", premi Anagrama de novel·la en català al gener. La traducció al castellà acaba de ser publicada por l'editorial Anagrama.
Aquí teniu l'enllaç a la publicació:

HORARI DE LES PROVES EXTRAORDINÀRIES DE SETEMBRE

11 de jul. 2017, 3:14 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 11 de jul. 2017, 3:15 ]

Adjuntem els Horaris de les Proves Extraodinàries de Setembre

Recordem que el dia de la prova s’ha de presentar el treball d’estiu acabat.

Les PAU, 100% d'efectivitat

3 de jul. 2017, 2:59 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 3 de jul. 2017, 3:00 ]

Novament tots els alumnes de 2n de Batxillerat de la nostra escola que s'han presentat a les PAU han aprovat. 100% d'efectivitat.
A més, dos d'ells han aconseguit tenir una nota superior o igual al 9, per la qual cosa rebran la Distinció de la Prova d’Accés a la Universitat que es lliurarà el pròxim 20 de julio. Ela alumnes són la Nina Mejuto i l'Albert del Arco.

Enhorabona a tota la promoció i al professorat que els ha acompanyat al llarg de tot el seu camí per l'escola."

Gràcies

1-10 of 1180