Notícies‎ > ‎

Notícies generals escola

Guanyador@s Jocs Florals Virtuals

25 de maig 2020, 12:25 publicada per admin infpri

La singularitat d'aquest curs ens ha obligat a celebrar els Jocs Florals d'Infantil i Primària de manera virtual. El que es manté igual és la il·lusió dels alumnes i la qualitat de les seves obres. Si cliqueu a l'enllaç trobareu un recull dels guanyadors/es del certamen d'enguany. Gràcies a tot@s les artistes que hi heu participat.

25 de maig 2020, 9:01 publicada per Escola Pia Sant Antoni

A EPSAesports comencem la setmana amb nova proposta de la família judoka. Aquest cop recuperem les sessions de resistència; a la fitxa de sessió hi trobareu un circuit adaptat per buscar la màxima transferència al judo. Apte per a totes les edats i nivells. Recordeu escalfar bé i fer una bona tornada a la calma.
A més a més, acompanyem la notícia amb una imatge i dues frases del mestre Jigoro Kano. El coneixeu?
#somepsaesports #judoepsa #fesepsaesports

Setmana del 18 al 24 de maig

25 de maig 2020, 4:31 publicada per Escola Pia Sant Antoni

Us pengem les imatges que han anat sortint en les xarxes socials aquesta darrera setmana i que us podem mostrar gràcies a la col·laboració de famílies, mestres, professorat, PAS i alumnat de totes les edats! Moltíssimes gràcies a totes i tots. Fotografies.

ESPORTS: 12 HORES VIRTUALS 2020

22 de maig 2020, 8:32 publicada per Escola Pia Sant Antoni

EPSAesports
 presenta amb il·lusió un projecte adaptat a la situació actual: LES 12 HORES D'ESPORT I CONFINAMENT 2020.
Amb moltes ganes de poder oferir aquesta jornada tan estimada per la gent de la casa i a la vegada, amb intencions de reinventar-nos i seguir les recomanacions de seguretat, sorgeix la iniciativa de les 12 HORES VIRTUALS 2020.
Ja fa dies que anem llençant pistes pels interessats i interessades a anar descobrint el nou format.
De moment compartim la data (7/06/20), el procés d'inscripcions i la normativa. Doneu-li una ullada!
Durant la setmana que ve informarem del material necessari per poder donar vida i color a unes 12 h des de casa. No patiu, tot reciclat i casolà.
Per últim, la setmana abans del gran dia, farem pública la bateria de reptes que esdevindran el fil conductor de la iniciativa virtual. No us ho perdeu!  Fotografies.

19 de maig 2020, 11:24 publicada per Escola Pia Sant Antoni

La familia judoka no atura de donar-li vida al confinament. Ara només falta que vosaltres li doneu color! Aquí us deixem dos dibuixos molt divertits per passar una estona desenvolupant la vostra creativitat. Us trobem a faltar!
#somjudoepsa #somepsaesports #esportsepsa

Imatges de la setmana de l'11 al 17 de maig

18 de maig 2020, 7:03 publicada per Escola Pia Sant Antoni

Us mostrem les imatges de la setmana passada, que ens mostren com molts alumnes continuen fent les tasques demanades pels mestres, com d'altres comencen amb slimes i altres continuen amb els reptes del #10tocschallenge. En el fons totes aquestes imatges i vídeos ens demostren que l'escola a casa funciona gràcies a tota la comunitat educativa i en especial pels petits i per les petites, gràcies a la família que tenen a casa. Gràcies comunitat educativa, gràcies famílies!

Famílies noves: Preinscripcions i preinscripcions telemàtiques

12 de maig 2020, 21:32 publicada per Escola Pia Sant Antoni   [ actualitzat el 15 de maig 2020, 7:31 ]

Ja teniu tota la informació actualitzada a la pàgina de preinscripcions, que és la d'un TOMB des de CASA que teniu més amunt amb el botó verd per clicar i anar directament o aquí sota.. En la part de sota està tota la documentació per consultar i els enllaços per fer la de forma telemàtica. També teniu adjunta una presentació amb tots els passos a seguir per a poder fer la preinscripció.

Per la preinscripció telemàtica cliqueu l'enllaç anant a la part final de la web, llegint bé les instruccions:

Anar directament al formulari (sense instruccions):

11 de maig 2020, 3:20 publicada per Escola Pia Sant Antoni

La secció de judo ens torna a proposar una sessió de resistència per aquesta setmana. A més a més, afegim un dibuix per pintar! Activem-nos, que el moviment és salut! #epsaesports #judoepsa

Imatges de la setmana del 4 al 10 de maig

11 de maig 2020, 0:39 publicada per Escola Pia Sant Antoni

Aquesta setmana tenim imatges de les tasques del nostre alumnat, però també alguns vídeos del #10tocschallenge amb moltes idees creatives de com fer els tocs i de la participació en la #piaandgoacasa. Com sempre agrair a tota la comunitat educativa que ens faci veure a totes i tots el dia a dia de l'alumnat, professorat, PAS... Moltes gràcies a tothom!

Famílies noves: Cita prèvia per preinscripcions presencials

8 de maig 2020, 11:32 publicada per Escola Pia Sant Antoni   [ actualitzat el 15 de maig 2020, 7:32 ]

Si voleu fer la Preinscripció de forma presencial podeu demanar cita prèvia en el següent enllaç, per a poder triar dia i hora que millor us convingui:

Enllaç cita prèvia preinscripció

1-10 of 1929