Notícies‎ > ‎

Notícies generals escola

APS 4t d'ESO al CRAM

publicada per admin epsa

Avui, diumenge 24 de març, l'alumnat de 4t d'ESO que fa el seu APS (aprenentatge servei) a les instal·lacions del CRAM (centre de recuperació d'animals marins) ha realitzat la seva primera jornada de formació. Els ha acompanyat com a tutor del seu APS l'Oriol Batlle. La formació s'ha fet des de les 10 a les 13h. amb un format de xerrada, descans i una visita i familiarització amb els diferents espais del CRAM on faran el seu servei. Al descans han estat observant diferents tortugues invasores esbrinant la relació entre canvi climàtic i la seva repercussió en el medi marí que és la principal causa que ens arribin aquestes espècies invasores.

CFGS2 AL TEATRE I DE BOTIGUES

publicada per admin epsa   [ actualitzat el ]

L'alumnat del CFGS d'Educació Infantil de 2n curs el passat divendres van anar al Teatre Romea a veure "Cinemúsica" . En acabar l'alumnat va fer un volt visitant diferents botigues que ofereixen joguines i llibres per infants. Aquí podeu veure algunes de les fotografies.

3r de Primària practica Judo

22 de març 2019, 12:28 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 22 de març 2019, 12:28 ]

Els nens i nenes de 3r de Primària han participat del programa "El judo fa per tu!" que cada any organitza l'Ajuntament de Barcelona. A l'escola som afortunats de tenir el Joan Conesa, el mestre de judo extraescolar, que ajuda a que els i les nostres alumnes coneguin més a fons aquest esport i ajuda als mestres d'Educació Física a preparar l'activitat. Gràcies Joan per la teva bona tasca!

Mà de contes 22 de març

22 de març 2019, 11:44 publicada per admin infpri

Aquí teniu les fotografies de la mà de contes d’aquesta setmana on els familiars dels nostres protagonistes han vingut a explicar contes a les respectives aules. El Martí, la Sofia, la Charlotte, l'Athena , la Patricia, el Mathew i el Marc han estat molt contents de rebre aquesta visita tant especial!

Enllaç a l'àlbum de fotografies

Videoconferència Letras al Mar

22 de març 2019, 7:51 publicada per admin infpri

Després d'uns mesos de projecte, per fi els nois i noies que participen del club de lectura virtual Letras al Mar han pogut posar cara i veu als seus companys i companyes de Medellín. Aquesta setmana hem dut a terme la primera videoconferència del projecte, que ens ha servit per conèixer-nos una mica més, parlar de llibres i de molts altres temes. A més, hem tingut la visita sorpresa de la Beatriz Martín Vidal, escriptora i il·lustradora de títols com "Enigmas" o "Caperuza". Un autèntic luxe poder compartir aquest espai amb persones tan interessants.

5è de Primària coneix Joan Brossa

22 de març 2019, 3:57 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 22 de març 2019, 3:57 ]

Els nois i noies de 5è de Primària han iniciat el treball de la Cantània  "A de Brossa" coneixent més profundament l'autor. Joan Brossa, que enguany faria 100 anys, ha estat un dels grans artistes de la ciutat i els i les nostres alumnes han gaudit d'un itinerari que ha ajudat a conèixer la seva figura i la seva obra. Voleu saber-ne més? Mireu les fotos, mireu...

Casal de Vacances Setmana Santa

21 de març 2019, 9:46 publicada per admin epsa

S’apropa la Setmana Santa i com sempre aquí al Casal ens estem preparant per educar i divertir als infants.
Durant aquestes dates al Casal preparem activitats, tallers i visites per tal d’engrescar-vos durant els dies de vacances.
Us presentem un Casal destinat als més petits P-3 a 2n primària on a través del joc, tallers, vida de grup i d’un centre d’interès ens endinsarem en un món ple de motivació, d’il·lusió i de diversitat.

Per altra banda i pensant en els més grans també oferim un Casal d’esports, de 3r de Primària a ESO on l’activitat física serà la protagonista i que de ben segur que ens farà moure.

Aquest any el Casal és del, 15 al 18 d’ABRIL.

Si voleu saber més informació demaneu per l’equip responsable de l’activitat de Casal de Vacances (Alba,Martí) o a la secretaria del casal.

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

21 de març 2019, 6:10 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 21 de març 2019, 6:10 ]

Aquesta setmana s'han celebrat els quarts de final del Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta i la nostra escola ha estat excel·lentment representada per la Sara Batlles de 4t de Primària i la Laia Rodà de 6è de Primària. El certamen ha estat molt disputat i la Sara ha aconseguit classificar-se per les semifinals. Enhorabona a totes dues per la bona feina i per l'esforç que duen a terme dia a dia.

1r BATXILLERAT VISITA L'ICFO

20 de març 2019, 0:36 publicada per admin epsa

El dimarts 19 de març els alumnes de Física de 1r de Batxillerat van visitar l'ICFO on, a més de visitar els laboratoris i les instal·lacions, van poder fer tot un seguit d'experiments relacionats amb la física de la llum.

L'Institut de Ciències Fotòniques (ICFO) és un centre de recerca ubicat a Castelldefels, especialitzat en fotònica, la ciència que estudia la llum. Duu a terme recerca puntera en aquests camps i forma científics i tecnòlegs especialitzats en aquests camps científics. L'ICFO col·labora amb centres de recerca líders, universitats, hospitals i un seguit d'empreses privades d'àmbit local i d'arreu del món.

FOTOGRAFIES.

Esports-Tennis Taula

19 de març 2019, 11:07 publicada per admin epsa

Els tres mosqueters de tennis taula ens mostren un petit exemple del que treballen a als entrenaments. Tots coincideixen que la seva destresa amb la pala millora dia a dia. Fotografies.

1-10 of 1596