Acte inaugural de "Bojos per la Ciència"

17 de gen. 2017, 3:58 publicada per admin epsa
Els nostres alumnes de 1r de Batxillerat Oriol Paricio, Martí Sidro i Joel Vega han estat seleccionats per al programa "Bojos per la Ciència".
L'Oriol en la modalitat de Física, el Martí en Química i el Joel en la de Matemàtiques. L'acte d'inauguració va tenir lloc el passat divendres 13 a Món Sant Benet.

El programa Bojos per la Ciència s’adreça als estudiants de batxillerat que tinguin interès i mostrin aptituds en el camp de les ciències. Es seleccionen 24 alumnes per a cada modalitat. En el procés de selecció es té en compte l'expedient acadèmic, una prova escrita i una entrevista amb els candidats.
Els candidats seleccionats assisteixen a conferències i visites a centres de recerca, en les quals es tracten diferents temes científics actuals.