Ajuda a Nepal

15 de juny 2015, 1:35 publicada per admin epsa2

Benvolgudes famílies,

Després de la tragèdia al Nepal el pare de l´Aina Seuba de 3r B, en Jordi Seuba, va venir a explicar-nos a tots els alumnes i mestres de 3r i 4t de primària la situació en la que es troben nens, nenes i famílies  d´aquest país.

El Sr. Seuba és Doctor de professió i  Director General de la FUNDACIÓ PRIVADA OKUMEAZ, una fundació privada que neix com a iniciativa d´un conjunt de mestres del Centre d´Estudis Jaime Balmes, cooperativa de més de 25 anys d’experiència en l´àmbit educatiu. Un grup humà format per mestres, enginyers i personal divers que tenen la necessitat de realitzar un projecte solidari de participació.

Si voleu tenir més informació aquí especifiquem la seva web:

www.okumeaz.org

A partir de la campanya solidària organitzada per la nostra escola hem recollit  237’75 euros que enviarem a la fundació. Els nois i noies del grup solidari Kasumay també estan recollint diners amb la venda de pastissos fets pels propis nois i per l’alumnat de PFI de cuina, aquests diners també s’enviaran cap a Nepal, un cop acabin la recollida.

Des de l’Equip Pastoral- UNESCO volem agrair als voluntaris del Kasumay, a l’alumnat de cuina i a totes les persones que heu col·laborat econòmicament en la recollida de diners.

Motes gràcies a totes i tots.

Equip Pastoral- UNESCO