Bojos per la Salut i l'Alimentació

13 d’oct. 2017, 2:25 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 13 d’oct. 2017, 2:26 ]
El passat 7 d'octubre va tenir lloc l'acte inaugural i la primera sessió de treball del programa Bojos per la Salut i l'Alimentació que organitza la Fundació Catalunya - La Pedrera dins el programa general de Bojos per la Ciència, destinat a alumnes de 1r de Batxillerat i que s'allarga durant dos anys.
La nostra alumna Anna Poveda hi participa després d'un rigorós procés de selecció que va tenir lloc a les acaballes del curs passat i on es té en compte el seu nivell acadèmic i les seves habilitats socials.
Aquí us posem l'enllaç per accedir a les fotografies de l'acte. A veure si sou capaços de trobar-la enmig de tots els participants.

RECULL FOTOGRÀFIC