Camió Agenda 21

8 de maig 2017, 1:02 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 8 de maig 2017, 1:02 ]
Benvolguts pares i mares,

La nostra escola desenvolupa el programa E+S (escoles més sostenibles) que impulsa l’Ajuntament de Barcelona i que pretén aconseguir que les escoles de la nostra ciutat siguin cada cop un xic més sostenibles.

El projecte es realitza al llarg de tot l’any i tot i que ja fa una colla d’anys que es treballa, s’ha impulsat més en fer el projecte ECO-PIA.

Donat que una de  les activitats del grup verd ha estat supervisar i facilitar la gestió de la recollida selectiva de deixalles als passadissos i als patis hem pensat fer una recollida massiva de residus especials a l’escola. És per aquest motiu que ens visitarà la unitat mòbil de recollida de deixalles especials de l’E+S

Així doncs,  el proper dia 11 de maig, TOT L’ALUMNAT QUE VULGUI POT DUR LES SEGÜENTS DEIXALLES:

Aerosols, esprais, bateries, piles, cartró, roba, sabates, telèfons mòbils, tòners, cartutxos de tinta, oli, radiografies, cables, càrregues de cafè nespresso o altres,  fustes, material escolar gastat o vell (bolígrafs, retoladors, llibretes, llibres…)

Les deixalles s’hauran de dur el mateix dia 11 de maig.

Només els nens/es, nois/es que duguin deixalles tindran dret a baixar a visitar la unitat mòbil de l’E+S, acompanyats de membres del grup verd i de professorat de l’escola.

ĉ
admin epsa2,