La Castanyada a Infantil

5 de nov. 2018, 9:24 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 5 de nov. 2018, 9:25 ]
Dimecres passat tots els nens i nenes d’Educació Infantil van celebrar la festa de la Castanyada al pati de l’escola. Ben vestits de castanyers i castanyeres i juntament amb la Pia i els Gegantons del Mercat,   van rebre la visita de la Maria Castanyera que ens va portar castanyes ben torradetes. Van poder cantar i ballar tots junts la seva cançó i van menjar castanyes i els panellets que havien fet els alumnes de P4 i P5. Va ser una gran festa  i s'ho vam passar molt bé dansant i ballant!  Fins l’any vinent Castanyera!

Aquí us deixem amb les imatges de la festa i també dels nostres castanyers i les nostres castanyeres d'Infantil!

Enllaç a l'àlbum de fotografies dels Castanyers i Castanyeres d'Infantil

Enllaç a l'àlbum de fotografies de la Festa de la Castanyada