CFGS - Activitat Psicomotricitat

5 de nov. 2017, 23:46 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 5 de nov. 2017, 23:47 ]
Les alumnes i els alumnes del primer any del cicle superior d’Educació Infantil, el dijous 19 d’octubre vam poder gaudir d’una activitat realitzada a l’aula de psicomotricitat proposada per la Carme González.

Aquesta activitat consistia en diferents estacions sensorials, on cada alumne havíem de portar una sèrie d’objectes amb diferent tacte i gust per treballar les sensacions.
Ens vam dividir en 4 grups, els quals cadascun tenia una persona responsable d’encarregar-se de tots els objectes, mentre les altres persones del grup es tapaven els ulls i eren conduïdes per les diferents estacions amb l’ajuda d’una companya que portava els ulls destapats.

Vam anar passant per les estacions i veiem les diferents reaccions de les companyes i companys i també vam sentir la nostra pròpia reacció. Com per exemple vam portar un “tira-pedos” i li vam posar a la mà a una companya amb els ulls tapats i la seva reacció va ser de fàstic i angúnia.

Amb aquesta activitat vam aprendre a interactuar d’una altra manera amb els objectes que ens envolten i en la importància que tenen els sentits en el nostre dia a dia.