Cloenda de curs del programa Escoles + Sostenibles de Barcelona

21 de juny 2017, 23:43 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 21 de juny 2017, 23:43 ]
A final de curs tot són tancaments de projectes, o si més no punts i seguits que esperen ser continuats al setembre. En aquest sentit el Grup Verd no n'és una excepció.
Aquest curs ha estat ple d'activitats, idees dutes a terme i projectes:
Per una banda, hem engegat i acabat de polir la campanya Verda i Merda. La classe guanyadora va poder participar en un taller de percussió amb material reciclat per fer el vídeo "Bon estiu" que trobareu penjat al web. I la classe perdedora va haver de netejar la seva classe i deixar-la impol·luta per practicar això de la neteja.
També hem participat una any més de la campanya E+S (esmorzars més sostenibles). Dins de la campanya Verda o Merda hem intentat convèncer els nostres companys d'embolicar els seus esmorzars amb materials reutilitzables com boc'n rolls o taifes; i els resultats ens encoratgen a seguir endavant el curs que bé (vegeu les gràfiques).
I entre altres projectes i activitats més puntuals, també hem participat de la cloenda de l'E+S que es va fer al parc de l'Espanya Industrial amb altres escoles i eskamots verds. Us deixem un petit reportatge fotogràfic perquè us en feu una petita idea.
Va ser una gran experiència, d'on vam.treure moltes idees per seguir amb la nostra tasca el curs que bé; perquè si no és ara, quan? I si no som nosaltres, qui?

Bon estiu!
Mr. Green i los Verdesitos