Comunicat de l'Escola Pia Sant Antoni

23 d’ag. 2017, 4:51 publicada per admin epsa
Benvolgudes i benvolguts membres de la nostra comunitat educativa,

Les escoles i particularment les que som a Ciutat Vella, som espais d’acollida, integració i oportunitat  on els alumnes s’eduquen en el respecte,  la convivència i el coneixement.

Condemnem radicalment els atemptats terroristes sense sentit que han segat la vida de moltes ciutadanes i ciutadans i han transformat radicalment la dels seus familiars i coneguts; així com també de totes i tots els que ens hem sentit colpits per una tragèdia que neix de l’odi inexplicable envers la vida humana.

Agraïm la resposta immediata de la ciutadania i dels serveis públics del nostre país que han estat fonamentals a l’hora d’atendre les víctimes des del primer moment  i capturar els agressors.

Som al costat d’aquells que han patit directe o indirectament la violència sense sentit.

Seguirem, més fermament encara, educant els nostres infants per evitar l’odi absurd i ignorant d’alguns adults.

Serem presents sota el lema “NO TINC POR”, per demostrar i segellar tot el què som i creiem i acompanyar a tothom qui pensi com nosaltres, aquest proper dissabte 26 a les 18:00 de la tarda.

Us volem convidar a participar amb la vostra presència en aquesta acció de dissabte. Tots els qui podeu i vulgueu acompanyar-nos, serem a partir de les 17:00 a la Plaça Nicolàs Salmeron (que és per sobre dels Jardinets de Gràcia) per seguir la comitiva, a partir de les 18:00, fins a plaça Catalunya.

Moltes gràcies per la vostra confiança.

Atentament,
Equip directiu de l’Escola Pia Sant Antoni