Concentració en suport alumnes segrestades de Nigèria

14 de maig 2014, 4:29 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 14 de maig 2014, 4:29 ]
Gràcies a tots i totes per haver fet possible aquesta concentració en suport a la campanya internacional per a l'alliberament de les alumnes segrestades de Nigèria.

Sóc conscient de la precipitació de la convocatòria i per això encara més, us agraeixo la predisposició i la implicació.
Penso que som sensibles a aquesta i qualsevol situació d'injustícia que afecti als infants i joves de tot el món. Aquests moments són moments educatius importants que no podem deixar passar per sensibilitzar al nostre alumnat i les nostres famílies.

S'ha volgut fer un acte senzill, ràpid i sentit i, en la mesura de les vostres possibilitats, en podeu seguir parlant en els moments que considereu més oportuns, amb els vostres alumnes.

De nou, moltes gràcies