Cursa de Sant Antoni

18 de des. 2016, 11:38 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 18 de des. 2016, 11:39 ]
Ja fa unes setmanes que estan obertes les inscripcions a la cursa de Sant Antoni del proper 22 de gener. Ja fa uns anys que des de l'àrea d'Educació Física motivem als nostres alumnes a participar-hi i ens agradaria que enguany sigui un èxit. No només és una bona oportunitat per practicar esport, sinó que participem individualment i com a escola en una de les activitats més multitudinàries de les festes del nostre barri. Fa molt goig veure la línia de sortida amb els nostres alumnes equipats amb l'equip d'educació física de l'escola al capdavant. Si cliqueu al següent ENLLAÇ, accedireu al blog d'Educació Física i Psicomotricitat i, des d'allà, a la pàgina per inscriure als vostres fills i filles. Som-hi! Us hi esperem!