Dia a dia dels nostres alumnes de 3r a Saint Péray (França)

8 de nov. 2017, 2:28 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 15 de nov. 2017, 6:33 ]

Dimecres 15 de novembre, a les 15.00h

Ahir al vespre va ser el moment del sopar de comiat. Alumnes, professorat i famílies, tots juts, a l'escola van passar una vetllada força distreta.
Avui han estat rebuts a l'Ajuntament de Saint Péray on els han convidat a un refrigeri.
En aquests moments estan a punt d'agafar el TGV a l'estació de Valence, per emprendre el camí de retorn. L'hora prevista d'arribada, les 20.34h a l'estació de Sants. Esperem que tinguin un bon viatge de tornada

.

FOTOGRAFIES A FACEBOOK

Dimarts 14 de novembre, a les 12.00h
Aquest matí els nostres alumnes han assistit, de 8 a 10, a les classes normals que feien els seus companys francesos. En francès, és clar... A veure què hauran entès.
En acabat, s'han trobat per redactar una notícia sobre l'intercanvi.
Més tard aniran a la fàbrica de xocolata de Valrhona
Aquí teniu unes quantes fotos de l'estada a les aules del Collège de Crussol

Dilluns 13 de novembre, a les 17.30h

Tal i com hem informat abans, els expedicionaris han visitat la ciutat de Lyon, la segona ciutat amb més habitants de França després de París.
Us adjuntem algunes fotografies. Com podeu comprovar per la indumentària els fa un fred que pela!!!!
Mes fotografies a Facebook

Dilluns 13 de novembre a les 10.00h

Aquí teniu algunes fotos fetes a les instal·lacions de la cova que van visitar el divendres. No en tenim de l'interior ja que no deixe'n fer-ne.
Després de dinar, a les mateixes instal·lacions van fet un taller imitant els nostres avantpassats en la tasca de fer foc. No sabem si ho van aconseguit, però si més no s'ho van passat d'allò més bé.

El cap de setmana l'han passat amb les famílies, segons ens informen cadascú ha fet activitats diverses i s'ho han passat d'allò més bé.

Avui ja s'han retrobat de nou tots plegats i han anat a visitar la ciutat de Lyon

Mes fotografies a Facebook

Divendres 10 de novembre, a les 11.00h

Els nostres alumnes van arribar ahir a Saint Péray després d'un tranquil i còmode viatge amb el TGV. Fixeu-vos quina cara de satisfacció i relax que fan.
A l'escola els van rebre amb un petit refrigeri (veieu la foto) i tot seguit les famílies acollidores els van portar cap a casa seva on ja hi han passat la primera nit. Pel que ens han dit tots i totes estan la mar de bé.
Avui han anat a La Caverne du Pont d’Arc(Vallon-Pont-d’Arc), una cova prehistòrica amb pintures rupestres que estan visitant just en aquests moments. Us adjuntem un parell de fotos davant de les instal·lacions

Dijous 9 de novembre, a les 12.00h

Avui sí. A les 9.25h ha sortit el TGV cap a Valance. Esperem no hi hagi cap incidència en el recorregut i que en el temps previst arribin al seu destí on les famílies franceses ja els esperen amb impaciència després de l'ajornament d'ahir.

Aquí els teniu minuts abans de pujar al tren:

Dia 8 de novembre, a les 11.00h:
A causa de l'aturada de país, la sortida prevista en el TGV a les 9.25h ha estat cancel·lada. Es manté la possibilitat d'agafar el tren que sortirà a les 13.30h.

Finalment l'expedició d'alumnes de 3r que havia de marxar cap a França no ho ha pogut fer. Després de passar tot el matí a l'estació de Sants amb l'esperança que el tren de les 13.30h els pogués dur cap a Valence, no ha estat possible i marxaran el dia de demà a les 9.25h"

Aquí teniu unes fotos de l'espera