ELS ALUMNES DE BASQUET DE 1r ESO A LA REINAUGURACIÓ DE LA PISTA MUNICIPAL DEL CARRER AURORA

12 de maig 2011, 0:16 publicada per admin epsa   [ actualitzat el 12 de maig 2011, 0:21 ]
Aquest dijous uns quants alumnes de bàsquet de l'escola van assistir a la reinauguració de la pista municipal del nostre barri. A aquest acte hi  van assistir diferents jugadors dels equips classificats per jugar la Final Four de l'eurolliga de bàsquet d'aquest cap de setmana: Maccabi Tel Aviv, Montepaschi Sienna, Panatinaikos i Reial Madrid.
 Els nostres alumnes van tenir l'oportunitat de jugar una estona amb ells, fer-se fotos i demanar signatures, a més de rebre un petit obsequi per part de l'organització.
A aquest link de la Eurolliga trobareu més informació i una foto on surten dues jugadores de l'equip de l'escola: clica aqui