“Els optimistes” de Catalunya Ràdio

23 de febr. 2015, 9:28 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 23 de febr. 2015, 9:32 ]

Primer dia guanyat!

Els nois i noies de 2n d’ESO A comencem bé la setmana

Aquesta setmana els alumnes de 2n d’ESO participem al programa “Els optimistes” de Catalunya Ràdio, presentat per en Manu Guix i en Sergi Vives, i competim amb  l’institut Vila de Gràcia.

Avui 23 de febrer els nois i noies de 2n d’ESO A hem fet les primeres proves a la mediateca, ajudats per l’Albert Vico. L’escola ha estat representada pel professor Josep Martí que des de la ràdio, amb els presentadors i la representant de l’altre institut, ha fet diverses proves com el duel contra els alumnes de l’altra escola, la pregunta calenta...

Primer de tot hem fet proves per saber com actuar en directe, també hem gravat coses que seran emeses durant tota la setmana. Just abans d’entrar en directe, ens hem fet una fotografia tots els alumnes de segon d’ESO. La penjaran a la pàgina web del programa el dia 24 de febrer i s’haurà de votar. La que tingui més vots guanyarà material esportiu.

La primera prova que hem fet s’anomena “càlcul encadenat”, consisteix en realitzar el major nombre de càlculs mentals possibles en un minut. Els concursants han estat: en Misael, en Gerard, en Daniel, la Gema i en Victor.

La segona prova és “el duel”, on tan els alumnes com el professor, de l’escola oposada, hem contestat preguntes de cultura general. Els concursants han estat: l’Andrea, la Paula, l’Olivia, el Salva i la Xènia.

L’última prova ha estat la dels “Errors històrics” que consisteix en escoltar un text, en aquest cas sobre la mitologia grega, en el qual hi ha 8 errors, els concursants de la nostra escola i de l’altra han d’endevinar els 8 errors, si una escola s’equivoca dóna els 20 punts a l’altra. Al final hem empatat. Les concursants que han fet aquesta prova han estat: la Núria, l’Anna, la Júlia, l’Aura, la Laura, la Mari Luz i la Irene.

Finalment hem guanyat 65 - 25 i ens hem emportat els 10 primers punts.

Us deixem l’enllaç on podreu escoltar el programa d’avui.

http://www.ccma.cat/catradio/els-optimistes/ Des de la pestanya “pessimista qui no voti” podreu votar a la nostra fotografia a partir del dia 24!