Recollida de Roba

3 de maig 2016, 6:33 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 3 de maig 2016, 6:34 ]
Benvolgudes famílies,

Des del grup de voluntaris de l’escola, Kasumay, ens posem en contacte amb vosaltres per tal de demanar­vos la vostra ajuda en una altra campanya solidària que hem engegat.

Des de l’escola ens sembla interessant continuar participant en campanyes d’aquest tipus. Creiem que és important que els nens i nenes, els nois i noies de l’escola prenguin consciència del món en què vivim i que conjuntament els ensenyem que podem contribuir­hi de manera positiva. Us animem, doncs, a que siguin els vostres fills i filles qui decideixin què volen portar amb el vostre consell.

Aquest cop treballarem amb dues ONG per tal d’ajudar­los en els seus respectius projectes i us les presentem a continuació:

GLORR Fundació és una ONG l’objectiu de la qual és que la situació econòmica que pateixen les famílies, no repercuteixi negativament en el desenvolupament educatiu integral dels menors del nostre país.

Us convidem a conèixer­los entrant a www.glorr.org

Recollida de roba usada i calçat tant de nen com d’adult i qualsevol tipus de producte tèxtil (llençols, mantes, etc..)

REC IN YOU MEMORY és una associació sense ànim de lucre orientada a l’ajuda i cooperació amb ell Poble Africà, que utilitza el bàsquet como a nexe d’unió. Està formada per persones del món del bàsquet d’arreu d’Espanya i entre els seus membres hi ha dos treballadors de l’escola: Neus Casas i Hèctor Peñarroya. Visiteu­los a

Recollida de roba esportiva (pantalons curts, samarretes de màniga curta, bambes esportives).

Dies de recollida

Dilluns 9/5