Escalda a P5D

2 de juny 2015, 6:30 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 2 de juny 2015, 6:31 ]

La passada setmana els nens i nenes de la classe dels pingüins es van convertir per una tarda en escaladors gràcies a l'activitat de mà de contes que ens van preparar els pares de L'Aritz, experts escaladors. Vam anar tots junts al tatami de l'escola i allà ens van explicar i mostrar tots els estris que són necessaris per a fer escalada, i un cop ben informats, ens van ajudar a escalar pel rocòdrom de l'escola. Els nens i nenes s'ho van passar d'allò més bé fent aquesta activitat nova.
Des de l'escola volem donar les gràcies a l'Isabel i el Carles per proposar-nos aquesta activitat i animar i ajudar als nostres pingüins a convertir-se per un dia en valents escaladors!

No s'ha pogut trobar l'URL del gadget especificat