Esmorzars més Sostenibles (E+S)

10 de juny 2018, 23:24 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 11 de juny 2018, 4:24 per admin epsa ]
Ja tenim els resultats de la 6a edició de la campanya E+S a l'escola per afavorir la reducció de residus que promou cada curs el Grup Verd de l'escola.

Des del curs 2012-13 com escola participem en el projecte Esmorzars + Sostenibles (E+S) dins del programa Barcelona Escoles + Sostenibles (BCN E+S), enguany ha estat la nostra 6a edició i volem compartir els resultats amb tota la comunitat educativa. El projecte consisteix a animar a utilitzar embolcalls reutilitzables per l'esmorzar escolar. La campanya es du a terme tant a 6è de Primària com a l'ESO pel Grup Verd de l'escola. Segueix un procés que consisteix en fer dues diagnosis sobre el tipus d'embolcalls emprats pels alumnes; una al 1r trimestre abans de fer cap campanya de sensibilització i una altra al 2n trimestre després de fer campanya i repartir Boc'n Rols per a qui es comprometi a utilitzar-los. En els respectius pòsters podeu veure quins ha estat els resultats.
En el cas de l'ESO la campanya de sensibilització està integrada en el concurs "Classe verda o merda", on a banda de l'ús d'embolcalls reutilitzables també es tenen en compte altres aspectes, com per exemple: bon ús de les papereres de reciclatge, llums apagats quan la classe és buida, finestres tancades a l'hivern quan la calefacció està funcionant, projector apagat quan no s'utilitza...