Fundació Banc d’Aliments de Barcelona

21 d’oct. 2013, 4:21 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 21 d’oct. 2013, 4:30 ]
Coincidint amb el dia 16 d’octubre; Dia Mundial de l’Alimentació declarat per l’ONU, l’Escola Pia de Sant Antoni, un any més, ha tornat a col·laborar amb la Fundació Banc d’Aliments de Barcelona. Durant tres dies hem recollit llegums secs, pasta i arròs per a la gent necessitada de casa nostra.

Des de l’escola creiem en aquestes iniciatives, molt útils per a que els alumnes prenguin consciència d’una realitat propera, però sovint amagada, que es dóna a la nostra ciutat.

Des del Grup Verd de l’escola hem participat en aquesta iniciativa, recollint cada matí les mostres de solidaritat que els alumnes de Primària i Secundària han anat fent.

Moltíssimes gràcies a tots aquells que heu donat suport a aquesta iniciativa portant aliments!

Aquí teniu unes fotografies de tot el que s’ha recollit.

Moltes gràcies un cop més!