Gràcies a tots els participants del PPOO

1 de març 2013, 5:37 publicada per admin epsa2
El dissabte 23 de febrer va tenir lloc la jornada de portes obertes de l’Escola Pia Sant Antoni. Va ser una gran festa on grans i petits varen poder passejar i gaudir de les diverses activitats, exposicions, mostres, tallers, espais... que la nostra escola té.

L’alumnat voluntari i tot el professorat es van encarregar de dur a terme diversos tallers, d’acompanyar als nostres visitants a veure diferents espais i exposicions, de fer-los participar en les activitats i tallers de la jornada, així com de mostrar la nostra àmplia oferta educativa i el nostre projecte de centre.

L’ambient era d’alegria i festa. Des dels més grans als més petits tothom va poder gaudir d’una bona jornada.

Gràcies a tots els participants per compartir un matí de dissabte amb l’Escola Pia Sant Antoni.

EQUIP DIRECTIU

FOTOS PPOO 23-2- 2013