Grup Verd - L'agenda 21

14 d’oct. 2013, 9:09 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 14 d’oct. 2013, 9:11 ]
El divendres 11 d'octubre, 4 alumnes del grup verd acompanyats per professorat també del grup verd, vam assistir a l'acte de renovació del projecte triennal de l'agenda 21 escolar al Saló de Cent de Barcelona. Allà ens vam ajuntar centres que començaven i d'altres més veterans, tots amb un mateix objectiu; seguir treballant per a una major sostenibilitat a les escoles.

L'Escamot Verd, format per alumnat del centre de San Ramon Nonat del barri del Coll de Barcelona, van amenitzar l'acte amb una petita actuació amb la participació del públic. El tinent d'alcalde Antoni Vives, el regidor de mediambient Joan Puigdollers i també la coordinadora de l'agenda 21 escolar, Margarida Feliu van tenir l'oportunitat d'animar els centres a seguir amb aquesta important tasca de conscienciació.

Aquí teniu algunes de les fotografies( preses amb el mòbil i per això de no gaire qualitat!)