Jornada d'Esport i Convivència

9 de maig 2013, 8:33 publicada per admin infpri
Divendres passat els nois i noies de 6è de Primària van gaudir de la Jornada d'Esport i Convivència, una jornada organitzada per Escola Pia de Catalunya amb l'objectiu de reunir els i les alumnes de 6è de Primària de totes les escoles que la institució té Catalunya. Enguany s'ha celebrat a l'Escola Pia de Vilanova i la Geltrú, a la qual aprofitem per donar les gràcies per l'organització de les múltiples activitats i pel bon tracte rebut. L'esport ha estat el vehicle perquè els nostres alumnes coneguin a molts d'altres nois i noies de la seva edat i convisquin durant unes hores de salut i gaudi. Futbol, bàsquet, vela, esports de platja, patinatge, atletisme i molts d'altres esports van ajudar a fer d'aquesta jornada un dia inoblidable.