Letras al Mar

2 de març 2013, 3:25 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 4 de març 2013, 9:49 per admin epsa2 ]
Els i les alumnes de 6è de Primària estan aprofitant la darrera lectura del projecte "Letras al Mar", projecte creat i gestionat per la Biblioteca Sant Antoni-Joan Oliver de Barcelona, la Biblioteca Fernando Gómez Martínez de Medellín (Colòmbia) i la col·laboració de la nostra escola.
Ha estat un projecte enriquidor, amb la lectura com a fil conductor, però amb els objectius de crear un club de lectura internacional, conviure amb realitats diferents a la nostra, establir vincles amb d'altres cultures i conèixer nois i noies que ens han mostrat un trosset del seu món.
Podeu veure el progrés d'aquest projecte al bloc Letras al Mar.

També us oferim els vídeos enregistrats a la Biblioteca
Sant Antoni-Joan Oliver on alguns dels nostres alumnes han explicat la seva experiència i han donat la seva valoració dels diferents llibres.

Carles Sagarra

Aina Vierge