Letras al Mar

1 de febr. 2015, 10:14 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 1 de febr. 2015, 10:15 ]
Els nois i noies de 6è que participen al projecte "Letras al Mar" han celebrat la segona trobada a la Biblioteca Sant Antoni Joan Oliver. Recordeu que aquest projecte és un club de lectura virtual on participem conjuntament amb alguns alumnes de diferents escoles de Medellín (Colòmbia). Un cop ha finalitzat la lectura del llibre El planeta de los árboles de Navidad, els alumnes han participat en una divertida activitat de dinamització lectora sobre el llibre i la Laura Castro ha recollit el premi a la guanyadora del mes. Enhorabona! Si cliqueu aquí accedireu al blog del projecte on podeu fer el seguiment del mateix. També us oferim un recull de fotografies de l'activitat a la Biblioteca.