Letras al Mar: coneixem als companys de Medellín

16 de maig 2015, 10:41 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 16 de maig 2015, 10:41 ]
Hi ha moments a la vida en que coincideixen un seguit de condicions que converteixen aquella situació en especial. Imagineu-vos que porteu més de cinc mesos en un club de lectura virtual (Letras al Mar), compartint llibres i experiències amb nois i noies que viuen a més de 8000 km de distància. Imagineu que compartiu un mateix llibre "¡Mira lo que trajo el mar!". Imagineu que l'autora del llibre, la Marcela Velásquez, está a una biblioteca de Medellín i que l'il·lustrador del llibre, en Gusti, està a una biblioteca de Barcelona. I ja posats a imaginar ... I si els alumnes de Barcelona poguessin conèixer per videoconferència als alumnes de Medellín amb l'autora i l'il·lustrador del llibre? Deixeu d'imaginar... Dijous passat va passar... Mireu, mireu...