Mercat de Productes infantils de segona mà

23 de maig 2017, 0:46 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 23 de maig 2017, 0:46 ]
Benvolguts i benvolgudes ,

com a centres de Ciutat Vella, ens posem en contacte amb vosaltres per informar-vos que el proper dissabte 27 de maig, l'Escola Mediterrània celebrarà la segona edició de primavera del Mercat de Productes infantils de segona mà, en el que els nens i nenes podran vendre o intercanviar allò que ja no fan servir (joguines, contes, roba petita, sabates, etc).

Amb aquesta activitat volen fer veure als petits de casa que allò que nosaltres ja no fem servir pot ser útil a algú altre. Una bona manera de sensibilitzar en la necessitat d'allargar la vida útil dels objectes i els recursos.

Informar-vos també que des de l'AMPA de l'escola han preparat un seguit d'activitats per a petits i grans.

Com a centres que formeu part de la xarxa d'Escoles+Sostenibles, pensem us pot ser d'interès per fer-ne difusió a les famílies del vostres centres.

Mercat de Productes infantils de segona mà​

Dia: 27 de maig

Horari: 11h a 17h

Lloc: Pati de sorra de l'Escola Mediterrània de la Barceloneta (entrada per la plaça Hilari Salvadó)