Necessitem la vostra ajuda!

26 d’abr. 2018, 11:21 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 26 d’abr. 2018, 11:28 ]

Benvolgudes famílies, com cada any, participem en el concurs interescolar THE FONIX (concurs d´anglès). Enguany els alumnes han realitzat un treball en equip que cal votar (donar al m´agrada 👍) per tal d´aconseguir la màxima puntuació possible. En aquesta fase ha estat seleccionat el projecte de 5è de les alumnes Abril Torné, Noa Blanco i Aroa Vizern que us adjuntem al link.
Necessitem la màxima difusió per aconseguir vots des d´avui, dia 23 d´abril fins el 4 de maig.

Qualsevol persona que vulgui votar haurà de tenir un compte de gmail personal (NO SERVEIX EL DE L´ESCOLA) o bé donar-se d’alta de YouTube.

El 7 de maig es publicaran els resultats i esperem tenir unes molt bones notícies.

Us necessitem!!!

Ànims i a votar!!!