Nova oferta formativa a l'escola: CFGS Educació Infantil

18 de març 2016, 7:34 publicada per admin epsa
El pròxim curs 2016/2017 encetem a l'Escola Pia Sant Antoni el Cicle Formatiu de Grau Superior d'Educació infantil, tot aprofitant la nostra experiència com a Escola d’Educació Infantil i Primària.

Els nostres 200 anys en el món educatiu i amb valors d'Escola Pia, ens han permès anar acumulant els aprenentatges necessaris per veure quines són les necessitats dels més petits en cada moment de la seva evolució personal, emmarcada en els constants canvis del nostre entorn social. I és per això que el nostre Cicle d'Educació Infantil va adreçat a aquelles persones que amb ulls de futur veuen l'educació dels infants com l'element necessari per transformar la societat, aprofitant els avantatges de la nostra experiència, amb una educació que té ben present l'aspecte emocional i els recursos que ens ofereix el món d'avui dia.

Per això el nostre cicle formatiu potencia els continguts curriculars de la didàctica de la llengua anglesa, de la psicomotricitat i de l'educació musical i plàstica en els infants, treballant aspectes no tan teòrics i tocant més la sensibilitat dels nens i nenes, així com alguns mòduls on line que permeten flexibilitzar l’horari i adaptar-se, per tant, a les necessitats dels i de les joves estudiants.

El proper dimecres 27 d'abril a les 18.00h fem a l'escola una jornada de Portes Obertes per als estudis Postobligatoris, on mostrarem el CFGS d'Educació Infantil, el nostre Batxillerat i quins són els PFI que oferim.

Per a qualsevol informació us podeu dirigir a:

Marta Rosa Roger Bernet
marta.rosa@escolapia.cat roger.bernet@escolapia.cat