P4, s'inicia amb un itinerari d'aprenentatge

20 de juny 2017, 2:09 publicada per admin infpri   [ actualitzat el 20 de juny 2017, 2:10 ]

Durant aquest últim trimestre els nens i nenes de P4 s'han iniciat en l'aventura del projecte SUMMEM tot fent un Itinerari d'aprenentatge sobre les plantes. Arran d'una visita a l'hort de l'escola va sorgir aquesta pregunta: Com és que en un tros de terra hi surten plantes i en l'altre no?
A partir d'aquí van iniciar un camí per investigar i conèixer com creixen les plantes, què necessiten per viure, van poder observar diferents tipus de llavors, van visitar els laboratoris de l'escola, van aprendre moltes coses dels seus companys de 2n de primària....un munt d'activitats que finalment van resoldre tots els seus dubtes. A partir de les seves inquietuds i utilitzant un munt de recursos, finalment van poder explicar als seus padrins de 3r de primària tot allò que havien après durant el seu itinerari. Aquí teniu les imatges de tot el procés i totes les activitats que han estat fent durant aquest trimestre.