Primària-Ignite Serious Play

6 de març 2019, 2:40 publicada per admin epsa
Amb els grans:

Durant aquest mes de Febrer els alumnes han realitzat diferents activitats per a treballar la programació dels motors com la realització d’un espiral. També han treballat la programació de sons amb l’objectiu de fer sonar una melodia elegida per ells, i la programació dels LEDs que incorpora el propi robot.

Els alumnes han optat per no realitzar el programa internacional però tot i així es mostrarà el seu funcionament per tal de poder-lo realitzar al tercer trimestre.

A continuació us mostrem algunes fotografies de les sessions.

Amb els petits:

Durant aquest mes de Febrer els alumnes han creat un llançador de baldufes amb el qual van fer un concurs. I també s’ha creat  la catapulta més gran possible. Aquest projecte l’hem fet conjuntament entre tots, tot i que algú s’ha concentrat en el cotxe de transport, un altre en la pròpia catapulta i altres en la decoració d’aquesta.

En les pròximes classes se seguiran treballant diferents mecanismes amb diferents reptes. Fotografies.