Primera trobada de pares i mares de mou-te

21 d’oct. 2013, 4:29 publicada per admin epsa2   [ actualitzat el 21 d’oct. 2013, 4:29 ]
El dissabte 19 d’octubre va tenir lloc la primera trobada de pares i mares de mou-te i la primera celebració familiar del curs.

A la celebració van assistir-hi el nou grup de monitors i monitores de mou-te  format per alumnes de 2n de batxillerat de la nostra escola. La celebració va ser molt especial ja que el projecte fa aquest curs 10 anys. En la celebració els nens i nenes van donar la benvinguda als nens i nenes nous i entre totes i tots els participants varem fer una cadena humana dins de la nostra església.

Per acabar la festa com cal varem fer un sopar compartit entre totes i tots els assistents.

Moltes gràcies per participar amb nosaltres. I benvingudes i benvinguts al nou curs MOU-TE.

Equip educatiu Mou-te.