Proposta de menú saludable de 5è de primària

9 de juny 2017, 3:26 publicada per admin epsa
Benvolguts i benvolgudes pares i mares :

Com a mestres i alumnes de 5è d'Educació Primària us adrecem aquest escrit per fer-vos una proposta a partir d’un Itinerari d’Aprenentatge sobre la nutrició i l'alimentació saludable que hem dut a terme aquest trimestre.

Aquestes últimes cinc setmanes hem estat treballant aquest projecte sobre les substàncies nutritives, partint de preguntes com ara… Per què mengem? Després d'això van anar sorgint molts interrogants i ens vàrem adonar que ja sabíem algunes coses, però que ens calia anar descobrint-ne moltes altres. Vam anar investigant i reflexionant sobre aquestes qüestions  (aliments que ens van bé pel nostre cos, altres que no tant, com els digerim...). Després d'una bona feinada vam arribar a la conclusió que els nostres hàbits alimentaris no sempre són els més adequats.

Per això vam decidir elaborar un menú saludable perquè des de casa us servís com a proposta d'una alimentació sana i equilibrada. Per fer-lo hem mesurat les racions diàries i setmanals dels diferents tipus d'aliments i les recomanacions a les quals hem arribat per a una bona alimentació. Partint del menú escolar de migdia us fem arribar aquestes propostes, fetes per cada un dels quatre grups-classe, per a la propera setmana (del 12 al 16 de juny)

Què us sembla? Ens animem?

Mestres i alumnes de 5è de l'Escola Pia Sant Antoni