El 16 d’octubre és el Dia Mundial de l’Alimentació (declarat per l’ONU). I com ja és tradició, i ara més que mai necessari, farem una recollida D’ALIMENTS per l’entitat del nostre barri De veí a veí, amb el lema:

AJUDA’NS A OMPLIR ELS PLATS DEL BARRI!

Tot seguit us fem el llistat dels aliments que recollim són:

• tonyina en llauna,
  • crema de xocolata,
  • cereals,
  • oli d’oliva,
  • tomàquet fregit
  • suc de fruita

Des de l’escola ens sembla IMPORTANT participar en campanyes solidàries. Creiem que és important que l’alumnat sigui conscient de la realitat que vivim a la ciutat. Cal tenir en compte que no es tracta de portar grans quantitats, però si sensibilitzar l’alumnat i les famílies de la necessitat actual a Barcelona. Per tant, us agraïm per avançat la vostra aportació.

Així, els punts de recollida se situaran per INFANTIL I PRIMÀRIA a les 8.50 h a:

• Porta de fusta
  • Porta de vidre
  • carrer la Cera

I per secundària a les 7.50 h a:

• Porta de fusta
  • Porta de vidre
  • carrer la Cera
  • carrer dels Salvadors

Per acabar us volem donar les gràcies per la vostra col·laboració, en moments tan difícils com els que estem vivint.

Equip Directiu, Grup Verd, Kasumay, Mou-te i Equip Pastoral – UNESCO