Des del curs 2021/22 oferim la possibilitat d’estudiar, a través de l’organització nord-americana Academica Corporation, el Batxillerat Diploma Dual.

Com es defineix el programa?

• En primer lloc, és un programa que s’adreça a l’alumnat que farà 3r, 4t d’ESO i Batxillerat a través de la Institució Americana “Academica Corporation”. Aquesta, és la principal institució de charter schools als EUA, amb més de 100.000 alumnes, 5.000 professors i 200 escoles.
  • En segon lloc, consisteix a realitzar, simultàniament, d’una banda, el batxillerat en el país d’origen, de forma presencial, i de l’altra, alhora el batxillerat estatunidenc de forma telemàtica. Per consegüent, l’alumnat obté així una doble titulació que l’acredita per anar a la universitat, tant en el país d’origen com a qualsevol universitat dels Estats Units.
  • Finalment, l’alumnat ha de superar sis matèries del currículum americà i, evidentment el batxillerat del país d’origen. Aquestes sis matèries corresponen al 25% del batxillerat dels Estats Units i l’altre 75% s’aconsegueix en convalidar els estudis amb el nostre batxillerat.
Matèries Obligatòries Matèries Optatives

English: 2 crèdits

US History: 1 crèdit

US Government and Economics: 1 crèdit

Life Management Skills: 1 cr dit

College Preparation (SAT-ACT): 1 crèdit

Criminology: 1 crèdit

Psychology: 1 crèdit

Digital Photografy: 1 crèdit

Concepts of Engineering and Technology: 1 crèdit

English: 1 crèdit

Valors i avantatges.

Són molts els valors i avantatges que el programa aporta a l’alumnat, com descobrir altres maneres de pensar, desenvolupar la capacitat comunicativa en matèries interessants per elles i ells en una altra llengua, augmenta les competències transversals i millora la lectura, l’escriptura i la parla.

Objectius.

Destaquem com a objectius:

• Immersió lingüística: 100% en angles, en un entorn d’estudi i treball, per tal de millorar la competència lingüística.
  • Immersió tecnològica: 100% en línia, per tal de millorar la competència digital.
  • Immersió personal: gestió, esforç, responsabilitat, organització i maduresa de l’alumnat, per tal d’adquirir autonomia i maduresa personal per a l’organització i gestió del treball.

Per accedir a aquests estudis, l’alumnat interessat, realitza una prova de nivell d’anglès que el situa a les aules en línia segons les seves competències lingüístiques.

Per vetllar pel seguiment dels alumnes que cursen el programa dual, l’escola té un director, en Ferran Benages que es preocupa pel nostre alumnat i la seva adaptació.

DOSSIER BATXILLERAT DUAL 2022/23