Com cada curs acadèmic, el primer dia de curs per l’alumnat d’ESO i Batxillerat és diferent. Els tutors i les tutores els reben a diferents indrets de l’escola. Per donar detalls: els patis o l’església.

La idea central amb primer i segon d’ESO és fer activitats de cohesió al patí, amb el professorat, tutors i tutores i el coordinador de primer cicle de l’ESO en Sergi López.

Amb l’alumnat de tercer i els dos Batxillerats, la rebuda, ha estat a l’església. En primer lloc la directora pedagògica la Marta Rosa els hi ha adreçat unes paraules i després les coordinadores. Detallem que  per l’alumnat de 3r d’ESO ha estat la Roser Rosell, que és la coordinadora de segon cicle i en el cas de Batxillerat la Clara González.

I en concret, els de 4t de l’ESO han estat rebuts pels seus tutors i tutores per pujar directament des del patí a les aules.

Tot seguit a totes i tots a les aules se’ls assigna la primera trobada individual amb la seva tutora o el seu tutor.

A banda d’això, podeu veure que, van mostrar il·lusió, i totes i tots tenen novetats per explicar!