Les famílies de primer van poder gaudir ahir dels concerts del Cicle Liceu Familiar, i  de les cantates dels infants de primer de primària.

En primer lloc, es va viure l’actuació de  l’orquestra de guitarres del centre professional Conservatori Liceu. En segon lloc, els infants van interpretar  la rebel·lió a la cuina.

Per donar detalls, la primera part, dirigida per Asun Sabater va estar composta per:

• G. SANZ  Danza de las hachas Canarios.
  • M. DE FALLA Círculo Mágico.
  • A. PIAZZOLLA Libertango.

Com també la segona part, amb text i música d’Antoni Miralpeix ens va mostrar:

Una cuina, que és, amb diferència, el lloc de més riquesa tímbrica d’una casa. A la cuina si couen molts sons i algunes petites batalles domèstiques perquè els infants s’acabin tot el que els hi posem al plat. Mentre uns joves cantaires amb davantal es neguen a menjar segons què, una orquestra de cuiners ha de fer malabarismes perquè no siguin tan llepafils i mengin alguna cosa més que una truita i un pastís. Les diferents cançons van ser:

• Cançó de l’olla.
  • Cançó de les culleres i els plats.
  • Cançó dels gots.
  • Orquestra de Cuina.
  • Cançó dels llepafils i esquifits.
  • Cançó de la rebel·lió a la cuina.
  • Joc de fer la truita.
  • Cançó de la gana.
  • Cançó de l’arròs.

Gràcies a totes i tots per aquest vespre tan interessant. En segon lloc, gràcies a les mestres de música de l’escola, als mestres i a la comunitat educativa.  I sobretot, gràcies a la Fundació Conservatori del Liceu amb qui estem CREIXENT JUNTS.

Finalment, podeu gaudir del reportatge fotogràfic.

I també el vídeo fet des de l’escola per la comunitat educativa.