INFORMACIÓ

En la situació actual, que no permet l’entrada a l’escola en horari escolar, hem preparat la informació en format audiovisual. Si voleu fer una visita a l’escola cal emplenar el formulari de VISITA L’ESCOLA.
Les nostres famílies estan rebent, per cada etapa educativa i si estan confinats els grups, tasques setmanals per tal de donar continuïtat a l’ESCOLA a CASA. El nostre professorat segueix mantenint contacte directe amb l’alumnat, garantint el seu acompanyament personal i emocional.
Aquestes feines internes es distribueixen per les nostres plataformes EDUCAMOS i GOOGLE SUITE.

La nostra escola

Fes un tomb per l’escola de la mà del director gerent Eduard Maza que ens presenta l’escola el mes de març de 2020. Tot i que els diferents espais que veieu estan buits normalment són plens de quitxalla, l’entrada, la mediateca, els passadissos d’infantil, l’espai de lectura, l’aula magna, el casal, la línia de servei al menjador…

Projecte educatiu

DEMANDES D’INFORMACIÓ