El bàsquet ens continua fent vibrar i comencem el 2022 amb un repte especial i molt esperat. Fem crida a tot l’alumnat interessat a formar part dels equips que representaran l’escola en aquesta edició de la Copa Colegial.
Com s’ha fet els anteriors anys, es formarà un equip femení i un masculí. El requisit per ser-ne membre és estar matriculat al centre, ja que es tracta d’una competició interescolar.
També cal haver mostrat interès previ contactant amb la coordinació d’esports, el professorat d’Educació Física de secundària o amb l’alumnat escollit per ajudar a coordinar el procés de preselecció.
Aquests alumnes són: Gemma Tarrida, Marina Realp, Eloy Ramírez i Arnau Pastó.
El termini per afegir-se al grup d’interessats és aquest dimecres dia 19/01/22.
Si teniu dubtes podeu escriure a serena.mirat@santantoni.epiaedu.cat
Avancem també que dilluns (24/01/22) a les 17.30 h i fins a les 18.30 hes convoca una trobada virtual (meet) on s’explicarà el funcionament i es resoldran tots els dubtes que sorgeixin.
També s’establirà un calendari els entrenaments en funció de la disponibilitat de l’alumnat. D’aquesta manera es podrà realitzar el procés de preselecció.

No t’ho perdis, això és una festa!

Deixem l’enllaç a continuació:
TROBADA COPA COLEGIAL
Dilluns, 24 de gener · 5:30-6:30 PM
Enllaç de la videotrucada: https://meet.google.com/ciy-vdpt-opt