Alumnat de la nostra escola ha estat guardonat amb alguns dels Premis de la Festa de les Arts 2021. Premis Artístics i Literaris dividits en diferents categories.

D’entre més de 200 obres presentades que ens mostren emocions, pors, anhels, desitjos, certeses o incerteses… A través del dibuix,  el videoart, la prosa o la poesia i el petit format d’entre altres modalitats. I, presentats per alumnat de totes les nostres escoles.

Volem felicitar a totes i tots els participants i en especial a:

• Karl Joshua Agudo per ser el guanyador de la Modalitat de dibuix en la categoria de 1r, 2n i 3r d’ESO.
  • Clara Juan Farràs, Daniel Pérez, Maria Vallejo i Edgar Herranz per ser les guanyadores i guanyadors de la Modalitat de Videoart en la categoria de 3r i 4t d’ESO
  • Jana Saumell per ser la guanyadora de la Modalitat de Videoart en la categoria Batxillerat i Cicles Formatius.

Vídeo del Premi Festa de les Arts 2021.