El curs 2020/21, l’alumnat del Grup Verd de cinquè de primària i amb dues escoles més de Barcelona, vàrem fer un treball d’investigació. En primer lloc, volíem trobar una alimentació saludable i sostenible. Vam comptar amb l’ajuda de la Laura Batlle, catedràtica de la UPF, investigadora de la Càtedra UNESCO de cicle de vida i canvi climàtic.

En segon lloc, vàrem redactar un manifest amb diverses propostes dirigides a la ciutadania, la comunitat científica i les administracions públiques amb l’objectiu de fer actuacions per poder revertir la situació d’emergència climàtica actual.

Per tot això el passat dimarts 19 d’octubre, van convidar-nos a la inauguració del 7è Fòrum Global del MUPFF. Aquest fòrum es va dur a terme a Barcelona.  En ell van participar 210 ciutats d’arreu del món.

L’alumnat de l’escola va fer una petita intervenció amb l’alcaldessa de Barcelona, on van explicar a tothom la necessitat de treballar per aconseguir una alimentació més sana, més justa i més sostenible. En finalitzar vàrem entregar el Manifest.

Fotografies amb inclusió del discurs fet.