Una engegada diferent de la Campanya.

Enguany es va decidir recollir, després de l’èxit del curs passat, llibres per infantil i primària. Seguint amb els colors de la campanya vam enviar cartes a les famílies explicant que, la seva aportació contribuiria a una molt bona causa.

La motivació: participar de forma diferent donant llibres per tal que altres persones els puguin adquirir a un preu simbòlic el dia de Sant Jordi.

L’objectiu: finançar els cursos d’alfabetització i llengua que imparteix l’entitat des de fa més de 10 anys, i de la qual s’han beneficiat a prop de 2.000 persones cada any.

Els dies 30 i 31 de març i l’1 d’abril, diversos voluntaris i voluntàries anaven recollint llibres.

Però cal afegir que, la classificació dels llibres per edats i nivells, duta a terme pels membres de Pastoral i els voluntaris, va ser immillorable.

La campanya dins l’escola, el text i la motivació d’un dia ben especial.

El disseny d’una petita campanya publicitària va recaure en l’alumnat de 5è, que va arribar a dissenyar fins a 20 cartells diferents. Elles i ells, després de tenir dues còpies de cada disseny els van anar penjant per tots els indrets de l’escola.

També, desde Pastoral es va promoure que tota la comunitat educativa participés en la compra de llibres :

“Us engresquem a participar en aquesta iniciativa social i diferent que aportarà un valor afegit al vostre Sant Jordi i amb la qual transformarem la vida de moltes persones!”

El 22 d’abril: la parada.

I, arribat el dia, part de l’equip de Pastoral, i les voluntàries i voluntaris dels grups MOU-TE, Kasumay, VERD… i en diferents horaris començant a les 9:00 van anar venent llibres. Molts dels mestres i les mestres baixaven amb les diferents classes i les nenes i els nens impacients per triar un llibre amb un euro a la mà, gaudien destriant entre tota l’oferta variada.

El final.

Euro a euro, s’ha arribat a la quantitat de 204, 40 euros, que, sense la participació de totes i tots no hagués estat possible.

Des de Pastoral volem fer arribar l’agraïment global a tota la comunitat educativa i en especial als diferents grups de persones i alumnes que han anat contribuint a aquesta campanya!

👏👏👏

Imatges pòsters i imatges dia 22/04