EPSAesports tanca el trimestre amb un esdeveniment de futsal d’allò més engrescador!

Prepareu-vos per gaudir plegats del torneig FUTSAL EPSA 2022.

FORMAT.

El format de la jornada combina partits 5c5 i 3c3 FutsalStreet:

• Els equips poden ser femenins, masculins o mixtes.
  • En funció del curs escolar s’han obert 3 categories diferents: promesa, oliver i benji.
  • En funció dels equips totals es valorarà obrir una categoria senior pels jugadors de la casa.

En acabat, per aclarir qualsevol dubte,  podeu consultar la normativa per accedir als detalls.

INSCRIPCIÓ.

• Amb referència a la inscripció serà del dilluns 28/03 fins al divendres dia 1 d’abril, ambdós inclosos.
  • Pel que fa al preu de participació són 7 € per persona i inclou berenar, samarreta i obsequis.

Per formalitzar la inscripció dels equips, en primer lloc, haurà d’estar enviat degudament el formulari, i, en segon lloc, serà necessari  haver abonat el preu establert durant el termini per inscriure’s.

Per finalitzar, podeu apropar-vos a porteria durant el dia o al despatx d’esports cada tarda de la setmana.

FORMULARI

Cal destacar que el torneig s’ofereix únicament a jugadors i jugadores d’EPSA i a l’alumnat de l’escola.

ACLARIMENTS.

Per a qualsevol dubte, podeu contactar amb coordinació d’esports, contactant amb:
serena.mirat@santantoni.epiaedu.cat
joel.belmonte@santantoni.epiaedu.cat